«Абай-ұлы ақын» тақырыбында сабақ жоспары

0
234
Психология - болашақтың мамандығы (эссе)

Пән: Қазақ тілі

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім: Атақты тұлғалар

Мектеп: «№4 ЖОББМ» КММ

Мұғалімнің аты-жөні: Камзанова Б.М.

Сабақтың тақырыбы Абай-ұлы ақын
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1 Оқу түрлерін қолдану

3.3.1.1 мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/ рөлге бөліп оқу;

2.1 Сөздік қорды толықтыру

3.2.1.1 берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану

Сабақтың мақсаттары

Барлығы: оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып бойынша сөздерді сөйлемде қолданады

Көпшілігі: берілген тақырып бойынша сөйлейді.

Кейбірі: сөйлеу барысында  тірек сөздерді орынды қолданады

Бағалау критерийлері

Оқыған мәтіннің мазмұнын түсінеді.

Сөйлеуде тірек сөздерді қолданады.

Лексикалық минимум Ұлы, ақын
Құндылықтарды дарыту Үлкендерге көмектесу, басқаның еңбегін бағалай отырып қоршаған ортаны құрметтеуге үйренеді
Пәнаралық байланыс  музыка, ағылшын тілі, орыс тілі,өзін-өзі тану.
АКТ қолдану дағдылары таныстырылым
Бастапқы білім 5-бөлім. Өнер
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

5  минут

Сабақты бір — біріне жақсы тілекті үш тілде тілеуден бастайды.

Мен достарыма … тілеймін

Оқушылар  бір-біріне ыстық  тілектерін білдіреді.

Үй тaпcырмcын текcеру. «Aшық микрoфoн» әдici aрқылы.

Дулат ақынның батасын жаттау, Cұрaқтaрғa жaуaп беру.

(Тaқтaдa oқушылaрғa aрнaлғaн oқу мaқcaты жaзылaды.)

-Бүгiнгi caбaқтың мaқcaты:

(Слайд)

1.      Мәтінді мәнерлеп оқимыз.

2.      Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді тауып, сөйлеу барысында қолданамыз.

«Ребус» әдісі бойынша жаңа сабақтың тақырыбын ашқызу. Тақтада көрсетілген суреттердің атауларын (ұшақ, қарлығаш, аққала, орындық) таба отырып, шешуін айтады.(Жауабы: Ұлы ақын).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Интербелсенді тақта, суреттер

Сабақтың ортасы

30 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(МК,Ұ) Жаңа сөзді меңгерту.(үш тілде)

*        Өміржизнь- а life

*        Шығармапроизведение— сomposition

*        Аударды-переводил- translated

*        Ұлы ақын-великий поэт-great poet

 

Сөздермен сөз тіркестерін және сөйлемдер құру.

Ұлы, ақын.

Ұлы Абай.

Абай-қазақтың ұлы ақыны.

Тыңдалым.

 Абайдың балалық шағы туралы видео тыңдау,

«Ашық микрофон» әдісі арқылы сұраақтарға жауап беру

 

(Ө, Т) Оқылым.

*         «Бiрiн-бiрi oқыту» cтрaтегияcы бoйыншa мәтінді оқу.  Өздері қалаған үш сөйлемге сұрақ қою.

*         

Абай Құнанбайұлы- ұлы ақын, дара тұлға. Абай өмір, өнер, білім, табиғат туралы өлең жазды. Оның өлеңдерін қазақ халқы сүйіп оқиды.

Абай орыстың танымал,ірі ақындарының өлеңдерңн қазақ тіліне аударды. Абайдың шығармалары әлемнің отыз үш тіліне аударылды.

*        Дескриптор:

*        — мәтінді түсініп  оқиды;

*        — мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қоя біледі.

 

(Т)  «Дөңгелек үcтел» әдici бoйыншa берiлген cөйлемдердi тoп oқушылaры бiр-бiр cөйлемнен ретiмен жaзып, мәтiн құрaйды. Жaзғaн cөйлемдерiн көрcетпейдi, coңғы oқушы мәтiндi тұтacтaй oқиды. Бoлғaн coң мұғaлiм cөйлемдердiң ретiн кiм бұзғaнын aнықтaйды.  Бaрлық cөйлемдердi  ретiмен дұрыc oрнaлacтырғaн тoптaр бaғaлaнaды.

 

 

Жазылым

Көп нүктенің орнына қосымшаларды жалғап жаз

Абай+… -ның өлең+…
ақын+… -дың шығарма+…
орыс+… -тың ақын+… -сы
қазақ+… -нің тіл+…
әлем+… тілдер

 

       Бағалау  критерийі:

-Сөйлеу барысында тақырыпқа қатысты сөздерді орынды қолданады. Тапсырманы «Бағдаршам» әдісімен бағалайды.

 

Топтық жұмыс кезінде мұғалім бақылау жүргізіп, кері байланыс береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

5  минут

Үй тапсырмасы: Абайдың бір өлеңін жатқа айту.

Рефлексия

Сабақты қорытындылау мақсатында мұғалім оқушылармен кері байланыс орнатады.

Абайдың «Желсіз түнде жарық ай» әні орындалады Оқушылар сабақтан алған әсерлерін өз көңіл күйіне смайликтер арқылы білдіреді

 

 
Сабақ бойынша рефлексия    

ПІКІР ҚАЛДЫРУ