«ART-CAFE» дидактикалық ойыны

0
2239
Jennie Kim: кәріс айдолының Голливудтық дебюты

Жасы: 11-12 жас аралығы

Ойын үлгісінің технологиясы баланың нақ осындай белсенділіктерін арттырады. Кез-келген бала да адамның мәдениеті де ойын арқылы дамиды. Ал бүгінгідей динамика ғасырында, оқу процесінде ойын алдыңғы орында, яғни ойын технологиясы арқылы баланың оқуға ынтасын, қызығушылығын арттыру жеңіл болмақ.

Ойын үстінде баланың  түрлі қасиеттері, қабілеті  мен белсенділігі  де көрінетіні туралы аса көрнекті педагог А. С Макаренко былай дейді: «Ойында бала қандай болса, өмірде кәсіби қызмет саласында, көбінесе сондай болады». Сондықтан келешекке адамды  тәрбиелеу – бәрінен бұрын ойын арқылы жүзеге асыралады. Ойын – балалар үшін айналадағы танып, білу тәсілі.

Ойын мақсаты:

а) Білімділік: Бейнелеу өнерінің түрлерімен және жанрларымен таныстыру. Бейнелеу өнері жанрларына арнап сурет салған суретшілердің шығармаларын талдап үйрену.

ә) Дамытушылық: Өнер шығармалары жайлы түсінігін кеңейту; жанрлар ерекшелігін ажырата білу қабілетін дамыту; өнерге қызығушылығын арттыру.

б) Тәрбиелік: Эстетикалық тәрбие беру; суретші шығармалары арқылы оқушыларды әсемдікке, сұлулыққа тәрбиелеу.

Міндеттері:

  1. Өнер саласы пәндеріне оқушылардың қызығушылығын ояту және дамыту;
  2. түйсік, болжау, эрудицияны дамыту;
  3. қызығушылық пен бастаманы ояту;
  4. ойын түрінде, материалды қайталау және түзету, өнер тарихынан жаңа қызықты фактілерді енгізу;
  5. топта талдау және жұмыс істеу дағдылары мен дағдыларын қалыптастыру, қорытындылау, қорытынды жасау, коллективизмді үйрету, дос болу;
  6. өнер тарихына қызығушылықты арттыру;
  7. эстетикалық білімді арттыру 

Жоспарланған нәтижелер:

Жеке. Оқуға және танымға қызығушылық  негізінде оқушылардың өзін-өзі дамыту;

Заңнамалық. Оқушылардың өз іс-әрекеттерін ұйымдастыруға, күш-жігерді жұмылдыруға, тапсырмаларды орындау кезінде өз іс-әрекеттерін бақылап, бағалауға, іс-әрекеттердің өзін-өзі талдауын жүргізуге дағдысын қалыптастыру;

Когнитивті. Когнитивтік мүдделерді меңгеру, өзіндік іздеу, талдау, салыстыру, сұраққа жауап табу,  ауызша сөйлей білу.

Коммуникативті. Топта жұмыс істей білу; топ мүшелерін тыңдауға, топта серіктестік құру; бәсекелеге қабілетілікті дамыту.

Жұмыс формасы: топ

Жабдық: компьютер, мультимедиялық проектор

Бағдарламалық жасақтама: MicrosoftOfficePowerPoint

Ойын, сыртқы және ішкі мотивациясын жүзеге асыруды жақсартады

Педагог пен студенттің карымөқатынасын жақсарту.

Ойындар студенттерге тек көңіл көтеру ғана емес, оқу жоспары мен сыныптан тыс іс-шаралар енгізілген, сонымен қатар олардың, пән бойынша жаңа білімдер алуға, қиындықтарды жеңуге көмектеседі.

Ойын 45 -50 минутқа есептелген.

«Art Cafe» ойынында студенттер Бейнелеу өнер әлеміне саяхат  жасайды.

 

Ойынға қатысушылар:

Оқушылар командалары.

Официант (Ассистент).

Қазылар алқасы (Келген қонақтар).

Педагог (шеф).

 

Навигация.

Ойынның орындалуы: презентация Microsoft PowerPoint бағдарламасы арқылы

Тақырыбы таңдау: Слайдтағы  «Мәзірде» сұрақтар мен сұрақтар  құны ұсынылады. Мәзірде таңдау жасалып, құны беріледі:

«Живопись – қағаз, тақтай, картон, кенеп бетіне әртүрлі бояулармен орындалатын шығарма», «50 балл »  белгісі басылады. 1 слайд

Ойынның прогресі:

Кафе кабинетте орналасады. Музыка

Залға қонақтар шақырылады.

Презентация: — Біздің кафеде жиналған барлық адамдарды қуана қарсы аламыз. Біз өнерді, өнерді зерттейтін, музыканы, бейнелеу өнерін немесе өнер тарихын жақсы көретін және сүйетін барлық адамдарды қуана қарсы аламыз. Сізге біздің Art Cafe ұнайды деп үміттенеміз және Сізге бугінгі күн ақпарат пен жағымды эмоцияларға толы болатынына сенеміз . Біздің дәмханада үстелдерге тапсырыс берілді. Ас мәзірінен тағамдарды таңдаңыздар. 1 слайд

— Аспаздарға тапсырыс жасайды. (Қазылар алқасы). (Әр үстелдің артында аспаздар командасы отырады).

— Тағамдарды дайындау  ережелері оқылады. 2 слайд

Негізгі слайд «Мәзір» (Слайд № 1) — бес санатқа ие ойын алаңы:

«Живопись — қағаз, тақтай, картон, кенеп бетіне әртүрлі бояулармен орындалатын шығарма» — Живопись жанрлары бойынша сұрақтар. Әр жанрға түсініктеме беру.

«Сәндік-қолданбалы өнер — халық тұрмысында кеңінен қолданылатын көп салалы өнер ».

«Графика — қағаз, картон бетіне қарындаш, қаламұш, көмір, тушь арқылы орындалатын суреті» — суреттер мен суретшілер туралы сұрақтар;

«Мүсін  — әртүрлі материалдармен (тас, ағаш, металл, сазбалшық, ермексаз)

«Сәулет өнері — үйлер, ғимараттар, көшелерді жобалау және оны жасау өнер»

 

Ойын тәртібі:

Әрбір санаттағы 5 сұрақ, әрбір сұрақтың бағасы: 10, 20, 30, 40, 50  балл.

Біздің дәмханамызда бүгін ерекше мәзір. Әр қатысушыға /аспаздарға сұрақ қойылады. Егер сіз сұраққа дұрыс жауап берсеңіз, онда сіз тағамның бағасына тең ақша сомасын аласыз. Есіңізде болсын! Тағамның құны неғұрлым жоғары болса, онда ол қиынырақ болады.

Өз кезегiнде мәзірді оқығаннан кейін, тапсырыстар жасаңыз. 1 слайдтан официанттар сұрақ қояды.

Қорытынды шығару:

Ал, сіз біздің тағамдардың дәмін татып көрдіңіздер, сіздің дәміңізге сай келеді деген үміттеміз. Ал енді менің ойымша, тағамдардың дәмі жайлы өз ойларыңызды «шағымдар мен ұсыныстар кітабы» жазуға ұсынамыз. (Студенттер кешенді және қарапайым сұрақтарды есте сақтайды, олардың ұсынылуын талдайды, ұсынымдар мен кеңестер береді).

Ойын қорытындысы:

Біз бүгінгі  ойынымызда бейнелеу өнерінің түрлері және жанрларымен таныстық. Түрлі жанрда жазылған суретші шығармалары қоршаған ортаны, табиғатты, дүниені танып-білуге, сұлулық пен әсемдікті көре, сезіне білуге ұмтылдырады. Бейнелеу өнері бізді сұлулық әлеміне жетелейді.

Бейнелеу өнерінің түрлері мен жанрлары жайлы оқып келу.

Конфуцийдің «Естігенімді – ұмытамын, көргенімді есте сақтаймын, өзім істегенімді меңгеремін дегені» – бұл ойынның негізгі ұстанымы.

 

Нұр-Сұлтан қаласы әкімдігінің «№1 өнер мектебі» МКҚК

Көркемөнер бөлімінің мұғалімі 

Кемельбаева Әсел Көкжалқызы


ПІКІР ҚАЛДЫРУ