Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласы. 7 сыныпқа арналған сабақ жоспары

0
1190
Гомотетия және оның қасиеттері
Сабақтың тақырыбы
Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) қысқаша көбейту формулаларын білу және қолдану
Сабақтың мақсаттары

Оқушылардың барлығы: Қысқаша көбейту формуласының ережесін жатқа біледі, формуласын біледі;

Көпшілігі: екі өрнектің квадраттарының айырымын жай көбейткіштерге жіктей алады, көбейткіштерді кысқаша жаза алады

Кейбір оқушылар: көпмүшені көбейтінді түрінде жаза алады, ұқсас мүшелерді біріктіру арқылы өрнектерді түрлендіре алады, қысқаша көбейту формалаларын қолдану арқылы теңдеулердің түбірлерін таба алады.

Жетістік критерийлері Екі өрнектің квадраттарының айырымының формуласын біледі, өрнектерді түрлендіруде, теңдеулерді шешуде қолдана алады
Тілдік мақсаттар формуласын дұрыс оқи алады
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

5 минут

«Құмырсқаның илеуі» тақырыпқа байланысты сұрақтар тарату, оқушылардан дұрыс жауап алу

(4-5а)(4+5а)=42-(5а)2=16-25а2

(8+3х)(8-3х)=82-(3х)2=64-9х2

(-m-7а)(7а-m)=(-1)(m+7a)(7a-m)=m2-49а2

Шеңбер
Сабақтың ортасы

8 минут

№369 А тобы. Көбейткіштерге жіктеңдер:

1) 7) 100

2) 8)

3) 9)

4) 10) 1,21

5) 25 11)

6) 49 12)

 

№370 А тобы. Көбейткіштерге жіктеңдер:

1) 9 5) 0,16-

2) 4 6) 144

3) -81+25 7) (ав-с)(ав+с)

4) (ху-0,2)(ху+0,2) 8) (pq-2k)(pq+2k)

 

№371 А тобы. Есептеңдер:

1) (30+1)(30-1)

2) 61

3) 199

4) 72

5)

6)

7)

8)

№380 В тобы. Көбейтуді орындаңдар:

1) ()() 4) (a-2)(a+2)(

2) ()() 5) (5-x)(5+x)(

3) ()() 6)

№381 В тобы. Көбейткіштерге жіктеңдер:

1)

2)

3)

4)

5

6)

№382 В тобы. Көбейткіштерге жіктеңдер:

1) 3)25 (5ав-4)( 5ав+4)

2) (у-1)(у-1) 4) 100

 

№391 С тобы.

Натурал n-нің кез-келген мәнінде өрнегінің мәні 11-ге бөлінетінін дәлелдеңдер.

(2n+11-2n)(2n+11+2n)

№392 С тобы. Көбейткіштерге жіктеңдер:

1)

2)

3)

4) 4

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс
Аяқталуы

тапсырма

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3. Есептердің шығару нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау критериі Дескриптор

Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер ақылы көрсетеді.

Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде салыстырады

Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері арнайы мәліметтермен анықталды;

-Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы мағананы түсінеді.

 

.

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

Бас бармақтар
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
АКТ
Құндылықтармен байланыс (тәрбие)

Қолдау көрсету.

Қабілеті жоғары оқушылар берілген есептер мен тапсырмаларды орындай алавды

Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)

Математикаі сабағында

Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.

 

Басқа материалдар

ПІКІР ҚАЛДЫРУ