Ұйымдастырылған оқу қызметінің конспект-жоспары
Тақырыбы: «Ит және оның кішкентай күшіктері»
Тобы: «Құлыншақ»
Білім саласы: Қатынас
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту
Мақсаты:
Білімділік:.Сурет мазмұнына қарай әңгіме құру білігін жетілдіру.(Педагог үлгісі бойынша)
Дамытушылық: Бала бойында сөйлеу және тыңдай білу, сұраққа жауап беру қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Үй жануарларына деген сүйіспеншіліктерін арттыру, оларға қамқорлық жасауға үйрету.
Көрнекіліктер: Мнемокесте ,қалташаларда қиылған суреттер, желім, губкадан қиылған сүйектер,
Билингвальды компонент: ит-собака-dog, күшік-щенок-puppy, күшіктер-щенки-puppys
Әдіс-тәсілі: сұрақ-жуап,түсіндіру, әңгіме құрастыру
Кіріспе: — Балалар көңіл-күйлерің қалай?
— Бүгін бөбекжайға кіммен келдіңдер?
— Қандай жыл мезгілі?
— Бүгін ауа-райы қандай?
-Ал, осы айдың өтпелі тақырыбы: «Әрқашан күн сөнбесін»
— Әрдайым осылай күн жарықырап тұрсын
— Енді көңілді өлең шумағын айтып , шаттық шеңберін құрайық.
Шаттық шеңбері
Бақыт толы шеңберге,
Шаттық толы шеңберге,
Қол ұстасып келдік біз,
Доспыз енді бәріміз.
Достарымның барлығын,
Сыйлап жақсы көремін,
Алақаным арқылы,
Жылуымды беремін!
-Жақсы балалар, бүгінгі оқу қызметіміз ерекше болады.
-Бүгін,сендер оқу қызметін менімен бірге өздерің өткізіп, жаңа тақырыпты қонақтарға түсіндіресіңдер.
Билингвальды компонент: ит-собака-dog, күшік-щенок-puppy, күшіктер-щенки-puppys
Негізгі: -Балалар, жануарлардың қандай түрлері болады?
-Дұрыс айтасыңдар, орман және үй жануарлары болады екен.
-Енді экранға назар аударайық
— Нелерді көріп тұрсыңдар?
— Енді осы жанаурларды атаңдаршы?
(балалар бәрін атайды)
— Енді, мұқият қараңдаршы, қандай жануар жетіспейді?
-Дұрыс айтасыңдар, иттің суреті жоқ
-Итте үй жануарына жатады
— Сонда біздің бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы :«Ит және оның кішкентай күшіктері» деп аталады
Біз мына сөздерді бүгін көп айтамыз:
Билингвальды компонент: ит-собака-dog, күшік-щенок-puppy, күшіктер-щенки-puppys
— Балалар, ит үй жануары, оның балсын күшік дейміз.
-балалар сендер, «Ит және оның күшіктері» тақырыбында әңгіме құрастыру керекпіз.
— Мына жерде қалташалар тұр екен. Бұның ішінде суреттер бар екен, сол суреттерді мына ақ қағазға жапсырыңдар. Сосын сол сурет бойынша әңгіме құрастырыңдар. Бұл тапсырманы топ-топ болып бөлініп істейміз.
Мнемокесте бойынша әңгіме құрастырады:
1 . Ит үй жануары
2, Иттің баласын күшік дейміз.
3. Ит сүйек жегенді жақсы көреді.
4. Ит пен күшік үйшікте тұрады.
— Өте жақсы, балалар. Сендер ит және күшік туралы жақсы әңгімеледіңдер.
-шаршаған боларсыңдар, енді өздерің бір сергіп демалыңдар.
Сергіту сәті:
Күшігім менің үріп тұр ав-ав-ав,
Бір нәрсені сезіп тұр ав-ав-ав.
Есік ашып қарасам,
Атам-әжем келіп тұр ав-ав-ав!
— Балалар мына жерде ит пен күшіктер отыр екен, енді оларға үйшік құрастырып бересіңдер ме?
(қиылған қағаздардан үйшік құрастырады)
Құрастыру тақтаға үйшіктер құрастырады.
-Жақсы әдемі үйшіктер құрастырдыңдар. Ит пен күшіктер қуанып қалды.
— Балалар қараңдар мына жерде не тұр.
-Дұрыс айтасыңдар.
-Бұл ит пен күшіктер жақсы көретін сүйектер екен.
-Енді, осы сүйектер мен бір ойын ойнайқ
Дид ойын: «Сүйектерді бөліп бер»
Шарты: ортада тұрған сүйектерді көлеміне қарай ит пен күшіктерге бөліп береді.
— ойынды да жақсы ойнадыңдар, балалар сендер бүгін оқу қызметіне өте жақсы қатысып, тапсырмаларды дұрыс орындадыңдар.
— Менің де сендеге дайынаған сыйлығым бар.
( балаларға сүйек сияқты қиылған қағаздың ішінде кәмпиттер беру)
Қорытынды: Сонымен балалар, сендер не туралы әңгіме құрдыңдар.
-Мына сурет қарап құрастырған әңгімелеріңді еске түсіріп, бір қайталап жіберіңдерші.
— Бүгінгі оқу қызметі ұнады ма?
Арайлым Калмаганбетова
Басқа материалдар