Пайдаланылған технология: АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
Әдіс-тәсілдер: Миға шабуыл. Ыстық орындық. Үш қадамды сұхбат. Жалғасын тап.
Автордың аты – жөні, тегі:
Автор туралы ақпарат:
Облыс, аудан атауы:
Тақырыбы 22 | Еңбек нарығы, еңбек нарығының ерекшеліктері | |
Мақсаты | Түсініп оқуға, тақырыптың маңыздылығы мен мақсаттарын ажырата білуге үйренеді, танымдық қабілеттерін дамытады; Зеректікке, білімділікке, жақсыдан үлгі алуға дағдыланады
|
|
Жалпы мақсат | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру | |
Күтілетін нәтиже | Жаңаша тәсілдер арқылы пәнге қызығушылығы мен оқу қабілеттері артады.
|
|
7 модульдің қолданылуы | АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер | Миға шабуыл, Ыстық орындық, Үш қадамды сұхбат,Жалғасын тап | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі
Тренинг |
Оқушылардың назарын сабаққа аударамын. Керекті құрал жабдықтарын әзірлетемін.Оқушыларды «Атом.Молекула» тренингі арқылы топқа бөлемін.Топ ережесін еске түсіремін | Сабаққа керекті құралдарын әзірлеп, дайындайды.4 оқушыдан 3 топқа бөлінеді. Бір – бірлеріне жақсы тілектерін айтады. |
Сабақ кезеңдері | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
Білім
Қызығушылық тарын ояту |
Өткен тақырыбы бойынша үй тапсырмасы тек сұрақ-жауап арқылы сұралады. Ол үшін Миға шабуыл әдісін пайдалану
|
Сұрақтарды ауызша айтып әрқайсысына қойып отырамын. Өткен тақырып аррналған а үй тасырмасын қайталау ға сұрақтар жасалып, арнайы плакатқа жазылып тақтаға ілінеді, крассворд, карточкалар | Оқушы Оқушылар сол сұрақтарға жауап береді. Крассворд жауабын тақтаға шығып жазады. Олардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру. |
Түсіну | Өткен тақырып пен жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Одан кейін өткен тақырыптқа қатысты тапсырмалар беріледі, таратылады.
Ол үшін Ыстық орындық әдісін пайдалану |
Слайдты ашып балаларға көрсетемін, оларға нені байқап отырсыңдар?, күнделікті тұрмыста пайдасы бар ма? деген сияқты ой тастаймын.
Оқушыларға мәтінді беремін, қалай жұппен, топпен талқылайтындықтарын түсіндіремін. Мен тек оқушыларға бағыт беремін. А 1 форматтағы қағазды таратамын. |
Оқушылар өз ойын суреттер арқылы жеткізеді.
Оқушылар өздіктерінен мәтінді оқып, бір-бірімен талқылайды. Сұрақтар қояды. Берілген қағазға өз ойларын жазып шығады. Тақтаға шығып қорғайды.
|
Қолдану | Жаңа тақырыпқа тапсырмалар қолданып жетілдіру үшіін Үш қадамды сұхбат пайдалану
|
Үш қадамды сұхбат » әдісі бойынша топ оқушылары үш-үштен бөлінеді. Бірінші оқушы екінші оқушыға құрастырған сұрағын қояды, үшінші оқушы екінші оқушының жауабын жазып отырады | Сұрақтар мен тапсырмаларды орындау үшін топпен жұмыс атқарады |
Сергіту сәті | «Балапандар биі» атты жаттығу жасау | Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау | Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды. |
Талдау | Жалғасын тап
Сөйлем соңында қойылатын жауап белгілері сөздерін тақтаға жазып қою керек |
Тақтаға тақырыптағы сөздер алып оны тақтаға жазып қою арқылы оқушылардың тақырыпты талдату | Сөздерді толықтырады,мағанасын түсіндіреді, талдайды |
Жинақтау | «Жаңа тақырыпты біз былай түсінеміз» (кітап,суретпен жұмыс, жинақтау, бағалау) (5 мин | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратады | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын қағазға жазып береді |
Бағалау | Өзін-өзі бағалау (2 мин)
Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату | Өзін өзі топпн бағалайды |
Рефлексия | Стикерлер таратылады.
1.Бүгін мен не үйрендім? 2.Сабақтан алған әсерім? 3.Бүгінгі көңіл-күйім? |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Дереккөз: «Ұстаз» ғылыми әдістемелік журналы
Ұқсас материалдар:
- Қазақстан Республикасының адвокатурасы (сабақ жоспары)
- Сабақ жоспары: Кіріспе және адам құқықтары туралы түсінік
- Қазақстан Республикасының ішкі істер органдары (сабақ жоспары)Алғашқы әскери дайындық пәні бойынша сабақ жоспары
- «Виет теоремасы» бойынша сабақ жоспары
- Қазақстан Республикасының прокуратурасы (сабақ жоспары)Сабақ жоспары: FrontPage редакторының қосымша мүмкіндіктері
- Заңды білу – заман талабы (Сабақ жоспары)
- Қазақстан Республикасының сот билігі (Сабақ жоспары)
Калаи катысуга болады