Мерзімі: 27.01.2018 | А.Баймұлдин атындағы ЖОББМ |
Өткізгендер: Сержан Жанболат
|
Физика кабинеті | ||||||||||
Тақырыбы: | Интербелсенді тақта, флипчарт дайындау мен жұмыс істеу мүмкіншіліктері | ||||||||||||
Мақсаттары: | Мектеп мұғалімдеріне ActivBoard 378 интерактивті тақтасымен және ActivInspire 1.4 бағдарламасымен жұмыс істеуді, бұл тақтаны өз сабақтарында тиімді пайдалануды үйрету және ActivInspire 1.4 бағдарламасын қолдану. | ||||||||||||
Күтілетін нәтиже | Семинарға қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарлайды; Өзін-өзі және өзара бағалау туралы түсініктер қалыптасады. Флипчарт дайындау ,интербелсенді тақтамен жұмыс істеу стратегияларын біледі . Мұғалімдер оқу үрдесінде жаңа ақпараттық технологияларды жүйелі қолдануды үйренеді. | ||||||||||||
Ресурстар | Интербелсенді тақта, қима қағаздар, плакат, түрлі-түсті маркерлер, стикерлер | ||||||||||||
Жүргізу барысы | |||||||||||||
Семинар кезеңдері | Семинар әрекеті | Қатысушылар әрекеті | Уақыты | ||||||||||
Психологиялық жағымды көңіл-күй орнату.
Топқа бөлу
Ой шақыру
Шығармашылық жұмыс:
Қортынды |
Сәлеметсіздерме? Құрметті әріптестер. Мен саған сенемін Әуен ойнап тұрады .Жұп құрып , бір- бірінің көздеріне қарап отырады . «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың .
«қима қағаздарды құрастыру»» Мұғалімдер қоржыннан шиыршықталған қағаздардың кез келгенін таңдап алады . Қатысушы мұғалімдерді «флипчарт» және «интерактивті тақта» деп жазылған қима қағаздармен 2 топқа бөлінеді
Топтық жұмыс : 1-топ — флипчарт дегенміз не? 2-топ- Сабақта қолданып жүрген флипчарттарыңыз? Ой түйіндейді . 1-топ ортаға шығып , ойларымен бөліседі . (флипчарт дегеніміз не?)
2-топ ортаға шығып , постерін қорғайды (Сабақта қолданып жүрген флипшарттары) Сабақта қолданып жүрген флипшарт туралы толық мәлімет беру. Флипчарт туралы түсінік беру. Кофе-брейк
Екі топқада флипчарт дайындау жұмысын беру.
Бағалау: «Ақылды үкі» әдісі арқылы
«Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі
|
Мұғалімдер бір-біріне жақындап ,жалпы қатысушылар туралы мәлімет алады . Шеңберге тұрады .
«Суреттер арқылы бөліну» әдісі арқылы ұжым 2 топқа бөлінеді
Мұғалімдер өз ойларын постерге түсіреді . 1-ші топтан 1 спикер шығып жұмыстарын қорғайды .
Мадақтау
Топпен бірігіп флипчарт дайындайды.
3-5 минут сергіту сәті
Бағалайды
Әр мұғалім семинардан алған әсерін жазады.
|
|
||||||||||