Интербелсенді тақта, флипчарт дайындау мен  жұмыс істеу мүмкіншіліктері

0
2571
Гомотетия және оның қасиеттері
Мерзімі: 27.01.2018 А.Баймұлдин атындағы ЖОББМ

Өткізгендер: Сержан Жанболат

 

Физика кабинеті
Тақырыбы: Интербелсенді тақта, флипчарт дайындау мен  жұмыс істеу мүмкіншіліктері
Мақсаттары:  Мектеп мұғалімдеріне ActivBoard 378 интерактивті тақтасымен және ActivInspire 1.4 бағдарламасымен жұмыс істеуді, бұл тақтаны  өз сабақтарында тиімді пайдалануды үйрету және ActivInspire 1.4 бағдарламасын қолдану.
Күтілетін нәтиже Семинарға қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарлайды; Өзін-өзі және өзара бағалау туралы түсініктер қалыптасады. Флипчарт дайындау ,интербелсенді  тақтамен жұмыс істеу стратегияларын  біледі . Мұғалімдер оқу үрдесінде жаңа ақпараттық технологияларды жүйелі қолдануды үйренеді.
Ресурстар Интербелсенді тақта, қима қағаздар, плакат,  түрлі-түсті маркерлер, стикерлер
                                                                                                           Жүргізу  барысы
Семинар кезеңдері Семинар әрекеті Қатысушылар әрекеті Уақыты

Психологиялық жағымды көңіл-күй орнату.

 

 

 

 

Топқа бөлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шығармашылық жұмыс:

 

 

Қортынды

Сәлеметсіздерме? Құрметті әріптестер.
Мен саған сенемін 

Әуен ойнап тұрады .Жұп құрып , бір- бірінің көздеріне қарап отырады . «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың .

 

«қима қағаздарды құрастыру»»

Мұғалімдер қоржыннан шиыршықталған қағаздардың кез келгенін таңдап алады . Қатысушы мұғалімдерді «флипчарт» және «интерактивті тақта» деп жазылған қима қағаздармен 2 топқа бөлінеді

 

Топтық жұмыс : 1-топ  — флипчарт дегенміз не?

2-топ- Сабақта қолданып жүрген флипчарттарыңыз?

Ой түйіндейді .

1-топ ортаға шығып , ойларымен бөліседі . (флипчарт дегеніміз не?)

 

2-топ ортаға шығып , постерін  қорғайды (Сабақта қолданып жүрген флипшарттары)

Сабақта қолданып жүрген флипшарт туралы толық мәлімет беру.

Флипчарт туралы түсінік беру.

Кофе-брейк

 

 

Екі топқада флипчарт дайындау жұмысын беру.

 

 

 

Бағалау: «Ақылды үкі» әдісі арқылы

 

 

 «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі

 

Қандай ой пайда болды? Не сездім? Не ұнады Не қиын болды?
       

 

 

Мұғалімдер бір-біріне жақындап ,жалпы қатысушылар туралы мәлімет алады . Шеңберге тұрады .

 

«Суреттер арқылы  бөліну» әдісі арқылы ұжым 2 топқа бөлінеді

 

 

 

Мұғалімдер өз ойларын постерге түсіреді . 1-ші топтан 1 спикер шығып жұмыстарын қорғайды .

 

 

 

Мадақтау

 

 

 

Топпен бірігіп флипчарт дайындайды.

 

3-5 минут сергіту  сәті

 

Бағалайды

 

 

Әр мұғалім семинардан алған әсерін жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


ПІКІР ҚАЛДЫРУ