Контекстік жарнама клиенттерді тарту бойынша жылдам нәтижеге жету қажет болған жағдайларда жиі қолданылады.
PPC (Pay Per Click) – өз жобаларыңның іздеу жүйелеріндегі, серіктес сайттардағы жарнамасы. Мұндай жарнама серіктес сайт бетінің негізгі іздеу нәтижелерінен жоғары немесе төмен орналасады. Хабарландыруларды көрсету пайдаланушының
сұранысы мен мүдделеріне байланысты.
PPC артықшылықтары:
• жылдам іске қосылады және тез нәтиже береді (24 сағат);
• жылжыту бойынша жұмыстарды бастауға ыңғайлы;
• маусымдық жобалар үшін тиімді;
• жарнама форматтары (ремаркетинг, Google сатып алу, КМС және т.б.) көп;
• жаңа тауарды тез тексеруге болады;
• сайттың жаңа дизайны мен өзгерістерінің тиімділігін тез тексеруге көмектеседі;
• девайста мақсатты аудиторияны алуға мүмкіндік береді.
PPC маусымдық жобалар үшін немесе қысқа мерзімде өз брендін жылжыту қажеттігі болған жағдайда өте қолайлы. Зерттеулер көрсеткендей, контекстік жарнама брендтің танымалдығын 80%-ке арттыруға мүмкіндік береді, сондықтан оны Facebook және Amazon сияқты алыптар да пайдалануды жалғастыруда.
PPC кемшіліктері:
• жұмыс істеу ақылы;
• сапа маман мен талдаушының тәжірибесіне байланысты.
Дереккөз: Информатика: Жалпы білім беретін мектептің қоғамдық-гуманитарлық бағытының 11-сыныбына арналған оқулық. /Г.И.Салғараева, Л.А.Рсалина, А.Б.Есенкүл
Ұқсас материалдар:
-
Өзіңнің Startup-ыңды қалай іске қосу керек? Crowdfunding платформаларының жұмыс істеу қағидалары
-
3D панорама және виртуалды тур жасауға арналған программалар