Тұрлаулы мүшелер (Сабақ жоспары, 3 сынып)

0
1062
Freepik.com
Қысқа   мерзімді  жоспар
Сынып : 3                   Пән: Қазақ тілі                   
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға  сөйлем арасынан тұрлаулы
мүшелерді жаттығулар орындатқызу  
арқылы ажыратуға үйрету;

 

Сөйлемде атқаратын қызметіне
түсінік беру,бастауыш пен баяндауыштың
байланысын меңгерту.

Пәнаралық,өмірмен байланысын
іске асыру.

Күтілетін нәтижелер: Оқушылар  сөйлем арасынан тұрлаулы
мүшелерді жаттығулар орындау 
арқылы ажыратуға үйренеді.
Белсенді сабақ
беру тәсілдері
мен сабақтағы
жұмыс түрі:
«Менің қаламды таңда»; 
«Суреттер сыр шекртеді»;
«Кунфу панда әдісі»;
«Үйренді-Тексердім-Түзеттім»әдісі
Пәнаралық байланыс: Музыка,математика.
Оқушыларды
оқыту үшін
бағалау түрлерін
кіріктіру:
Пайыздық өлшем.
Қажетті ресурстар: Музыка, қаламсап, АКТ, Imektep.kz,
 кітап, компьютер, постер,меркер,

қоңырау
Сабақ  барысы:
Уа-қыты Кезеңдер: Мұғалім іс-әрекеті Оқушылар іс-әрекеті әдіс-тәсілдер ресурстар
2-мин Психологиялық дайындық: Жаса,жаса, қазақ елім! Жаса, жаса қазақ тілім!Жаса, жаса ғажап дінім!Баянды боп, азат күнің,Бағың таймасын!  Музыка
3-мин Үй жұмысы Оқушылардың сауытқа салып қойған қаламсаптарын таңдап, оқушының атың атап,сұрақ қойылады. Оқушылардың қойылған сұрақтарына жауап береді. «Менің қаламды таңда» Қаламсап
2-мин Жаңа тақырыпты анықтау Тақтаға қазақтың салт-дәстүрлеріне арналған суреттер ілінеді. Оқушылар қазақтың қандай салт-дәстүрлері барын атап, қысқаша тоқталып кетеді. 

Сырға салуҚұдалық – екі жастың ғана емес, екі отбасының, қала берді екі рулы елдің бір-бірімен туыстасуына дәнекер болатын дәстүр. Ол қызға сырға салудан басталады. Салтымызда мұны «бесік құда» немесе «белгі салу» деп атайды, алтын сырға салатын болған.

Атқа отырғызу-3-4 жастан бастап отырғызады.

Бесікке салу-тесігі, шүмешегі болады.Бала таза жату үшін.

«Суреттер сыр шекртеді» АКТ
1-мин Ережемен жұмыс Өмірмен байланыстыру Оқушылар бейнежазбаға қарап өз ойларын айтады. Imektep.kz
2-мин Сергіту сәті 

73 БЕТТЕГІ

«Кунфу панда әдісі» ЖАҢЫЛТПАШТЫ  ОҚУ «Кунфу панда әдісі» Қимыл-әрекет
1-мин Кітаппен жұмыс 76 бет 62-жаттығу Оқушылар кітптарын ашып, тапсырманы оқиды. Кітап
4-мин Дәптермен жұмыс Дәптерлерін аштырып, бүгінгі күнді жазу.Көркем жазу. Қ қ О о 

Орындық  қалам  от

Сөйлем құрату

 

Мәтінді тиісті тыныс белгілері арқылы көшіріп жазу.

Жеке жұмыс дәптер 

 

Бағалау                           №1  өздерін бағалау
3-мин Жұптық жұмыс Тапсырма: №2 Мәтіндегі   тұрлаулы мүшелерді тауып, сұрақ қою, астын сызу. 

 

 

Оқушылар жұптасып, тапсырманы орындайды. Орындап болғаннан кейін орнынан тұрып бір-бірінін қателерін түзетіп, үйреніп, «ҮТТ»әдісі Үлестірме қағаз
Бағалау                           №2  жұпты бағалау
5-мин Шығарма-қ тапсырма +Топтық жұмыс +ДАРЫНДЫ ОҚУ. ЖҰМЫС әр топқа тапсырма беріледІ. 1-топ: «Елбасына хат» 

2-топ: Үш тілде сөздер жазу, сөйлем құрау

Ана,мама,mother

Cat,мысық,кошка

Повор, cook,аспазшы

Семья, отбасы,family

3-топ: Сатылай кешенді талдау

Топтық бөлу бастауыш,баяндауы Компьютер, постер,меркер
3-мин Кері байланыс Постер қорғау әр топ өз постерлерін қорғайды
Бағалау                           №3  топрты  бағалау
3-мин Рефлексия Шеңберге тұрып, көздерін жауып, сұрақтарға жауап береді. Бота,бұзау,қозы,лақ 

Қайда кеткен құлыншақ

Соқыртеке бақ-бақ

Мені ізден тап-тап

«Соқыртеке ойыны»
Бағалау                           №4 Қорытынды   бағалау тақтаға ілу НӘТИЖЕНІІІ!!!!
1-мин Үйге тапсырма: 77 бет. 65- жаттығу Үй жұмысын алады.

 Жұптық  жұмыс

Тапсырма: Мақал –мәтелдердегі   тұрлаулы мүшелерді тауып, сұрақ қою, астын сызу.

1) Қазан қайнап тұрса, ақыл сайрап тұрады.

2) Шай ішіп үйренген, қымыз деп қыстамайды.

3) Қыран құс қисық ұшып, түзу ілер.

4) Қарға қарғаның көзін шұқымас.

Дереккөз: internet-konkursy.com

Ұқсас материал:

  1. Шартты рай формалы етістік қатысып құрылатын сабақтас құрмалас сөйлемдер
  2. Етістіктің көсемше формаларының қатысуымен жасалатын сабақтас құрмалас сөйлемдер
  3. Синтаксис пәні, оның зерттеу объектісі: сөз тіркесі, сөйлем, синтаксистік тұтастық
  4. Ыңғайластық салалас құрмалас сөйлемдер
  5. Баяндауышқа тән белгілер, баяндауыш түрлері, жасалу жолдары, логикалық баяндауыш ұғымы
  6. Сөйлемге тән белгі. Пікір мен сөйлемнің арақатынасы
  7. Эс­се жә­не оның түр­ле­рі
  8. Қазақ тілі бойынша тақырыптық тест сұрақтары
  9. Ғылыми стильдің тілдік амал-тәсілдері
  10. Тұрақты іргелес салалас құрмалас сөйлемдер және оның грамматикалық-мағыналық түрлері
  11. Сабақтас құрмалас сөйлемдер және оның танылуындағы проблемалар
  12. Сабақтас құрмалас сөйлемдердің грамматикалық түрлері және олардың жасалуы
  13. Келер шақ көсемше етістіктің қатысуымен құрылатын сабақтас құрмалас сөйлемдер
  14. -майынша, -ғалы, -гелі формалы көсемше қатысып құрылатын сабақтас құрмалас сөйлемдер
  15. Есімшелердің қатысуымен құралатын сабақтас құрмалас сөйлемдер


ПІКІР ҚАЛДЫРУ