Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программаның интерфейсі

0
1401
Иллюстрация: Freepik.com

 

Пән атауы Информатика
Сыныбы: 7
Сабақтың тақырыбы: Векторлық графика. Векторлық графиканы өңдеу бойынша программаның интерфейсі.
Сабақтың мақсаты Оқушыларға Corel Draw графиктік редакторында бояу құралын түсіндіре отырып, однородная заливка, фонтанная заливка, заливка с узором, заливка с текстурой, интелектуальная заливка құралдарымен жұмыс істеуге үйрету;  Оқушыларды теорияда алған білімдерін оқытудың әр түрлі әдіс- тәсілдерін қолдана отырып шығармашылық қабілеттерін дамыту;   Оқушыларды жауапкершілікке, ұқыптылыққа,өзін өзі ұстай білуге  тәрбиелеу.
Сабақтың типі Жаңа білімді меңгерту
сабақтың түрі теория – практика
Сабақта қолданылатын әдіс — тәсілдер Анаграмма, түртіп алу, компьютермен жұмыс, тест тапсырмасы, бағалау рефлексия. Джиксо әдісі, өкіл әдісі
Керекті жабдықтар Оқулық, компьютер, слайд, кеспе  парақтар
Сабақтың барысы Жоспарланған жаттығулар Оқушы әрекеті Ресурстар
Басталуы —         Сәлемдесіп,  оқушыларды түгендеп журналға белгі қою

—         Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Топқа бөлу

—         Тренинг: «Бір тілек»

—         «Графика түрлері, шығу тарихы» туралы реферат жазуға берілген болатын

—         Анаграмма. Тақырыпқа қатысты сөздерді табуып, сызу

оқушылар бір-біріне тілек айтады, анаграмманы шешеді

 

Ортасы Джиксо әдісі арқылы оқушыларға тақырыптарды бөліп беру.

СorelDraw – машиналық графиканың нағыз шедеврлерін жасау үшін қолданылатын компьютерлік дизайнердің құралы.

Түрлі-түсті көркемдеулерді; күрделі сызбаларды, кітаптар мен журналдар мұқабаларының фигуралық кітапталарын, фотографиялық шын және фантастикалық шын емес бейнелерді; дайын бейнелеулерді редакциялау үшін, графикалық Web-беттерді құру үшін, т.б. жасау үшін қолданылатын қолайлы игеруге қарапайым құрал.
Векторлық графика да қолданылады, оның көмегімен сапаны жоғалтпай, бейнелеуді бірнеше есе көбейтуге болады, ал мысалы Paint редакторында суреттерді растрлық берілуі кезінде ондай мүмкіндік жоқ.
СorelDraw  винчестерде жадының 120-дан 700 МБ алады.
Векторлық графика безендіру және сызба бейнелеулерін құру үшін пайдаланылады. Векторлық графикада Қисық негізгі объекті болады. Оны көбейткен кезде векторлық бейнелеулердің сапасы өзгрмейді.
Мысалы, Сorel-де машина жазба бетінен бірнеше метрлік плакаттарға дейінгі көлемде бейнелеулерді құруға болады. Сorel-ге кіруде экранның ортасында тікбұрыш орналасқан, мұнда өз объектінді құруға болады.
Объектті беттің сыртында құруға да болады, ал бетте таңдаған беттін форматына өз объектілерінді орналасуын және көлемін өлшеу үшін қолдануға болады.
СorelDraw – бірнеше беттен тұрады, оны толықтыру, жою, басқа атымен атауға болады.
Клон – оригиналға еңгізелген барлық өзгерістерді қабылдайтын объекттің дубликаты.
Свиток – вкладка — әр түрлі эффектерді: бұрылыстарды, айналуларды, түсте өзгертуді, т.б. құру үшін аспаптардың қосымша панелі.
Объект – құжаттың фрагменті. Объекттер бір-бірімен қиылысу, бір-біріне үстіне жапсырылуы мүмкін, олардың көмегімен түрлі-түсті мәтіндердің комбинацияларды, суреттерді жасауға болады.
Интерактивтілік – басқарылатын режім. Интерактивті құралдар өте қарапайым және қолдануға тиімді. Бұрынғы кезде қызметіне бірнеше меню мен терезелерді ашу жатса, бүгінгі күні интерактивті панель көмегімен екі объекттің арасында өткелді құру үшін тышқанмен бір объекттен екіншіге жүргізу жеткілікті.

Түрлі-түсті модельдер
Сorelде түрлі-түсті модельдер пайдаланады:
1) RGB – (қызыл + жасыл + синий) – бейнелеулерді экранға шығару үшін
2) CMYK – (көгілдір + қызыл + сары + қара) – баспа өнімін жасау үшін
3) HSB – (рең + қою бояу + жарық) – жеке көркем шығармаларды жасау үшін

Кеңес:
Сorel үйреніпалу, тышқанның оң жакты кнопканы қолданыпалыңыз. Бүкіл кнопкаларда, аспаптарда, объектлерде, экранның элементерде шертеңіз. Контексті-тәуелділікті меню шығады, қажетті әрікеттерді іздеп аласыз.
Дайынды файлды .CDR расширение Сorelде басқа форматта файлдардың өңдеуге болады: .CPT, .TIF, .PCX, .BMP, .GIF, .PCD, .JPG, .IMG, .ICO және басқалар.

Объекттерді ерекшелеу
Әр түрлі өзгерісте объект немесе объектірінің топты дайындау үшін – форматты, түсті, орналастыру, өзгерту үшін ерекшелеу қажет болады.
1) Объекті ерекшелеу – Таңдау (выбор) кнопканы шерту
2) Бірнеше объекттерін ерекшелеу – Таңдау шерту, Shift ұстап, барлық объекттерді шерту
3) Айырылық, маңызбен бірдей объекттерін ерекшелеу (мысалы, барлық эллипстер, барлық фигурлік мәтідерін) — Правка – Найти и заменить – Найти объект – Начинать новый поиск – Далее – Типы объектов – Выбрать тип объектов, мысалы Эллипс – Далее – Далее – Готово – Найти все.
Барлық біртиптері объекттері бірлестірілген маркерлерін алады.
4) Беттін барлық объекттер бір мезетте ерекшелеу – Ctrl + A немесе Правка – Выделить все
5) Бірлестікті топтадан бір объекті ерекшелеу – Ctrl ұстап – объектте шерту

 

Оқушылар берілген тақырыпшалармен жұмыстанып, әр топқа барып өз тақырыбын түсіндіреді. «Өкіл» әдісі.

 

топтар бірін – бірі бағалайды.  Ұсыныс пікірлерін айтады

Аяқталуы Компьютердегі тәжірибелік жұмыс 106 беттегі. Оқушылардың жеке орындаған тапсырмасын тексеріп, балын қояды

Тест тапсырмасы. Топ басшысы тест тапсырмасын қорытындылайды

 

 

 

бағалау парағындағы балдарды жинақтап жиынтық баға қою. Журналға баға қою

Компьютерде тәжірибелік жұмыс жасау.

Тест тапсырмасын орындау арқылы жаңа сабақты бекіту

Үйге тапсырма §20 тақырыпты оқу, ребус құрастыру

 

 
Рефлексия ·        Бүгінгі сабақтан қандай жаңа мағлұмат алдың?

·        Саған қай тапсырманы шешу қиын болды?

·        Бұл тапсырмаларды орындаған кезде нақты қандай қиындықтар кездесті?

·        Нені біліп, үйренуіміз керек?

 

 

Дереккөз: «Ұстаз» ғылыми әдістемелік журналы

Басқа материал:

  1. Информатикадан глоссарий тізімі. 3D панорама, дендрит, синапс деген не?
  2. Информатикадан тест тапсырмалары
  3. Жасанды интеллект деген не?
  4. Информатика пәніне қатысты глоссарий
  5. Бұлттық технологиялар туралы толық мәлімет
  6. «Заман шындығы» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмасы
  7. «Ғасырлық туынды» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмалары
  8. «Әдебиеттегі сын-сарын» бөлімі бойынша қазақ әдебиетінен тест тапсырмалары
  9. Анимация және мультипликация, анимацияға кіріспе. Программамен және оның интерфейсімен танысу
  10. Алгоритм және визуалды программалау технологиясы.

ПІКІР ҚАЛДЫРУ