Кітап оқуда ерекше жетістікке жеткендер

Иллюстрация: Freepik.com

— М. Горький минутына 4000 сөз оқыған;

— Француз жазушысы Оноре де Бальзак жарты сағатта 200 беттік романды оқып бітіретін болған;

— Жазушы, кітаптанушы Н. А. Рубакин ұзын саны 250 мың кітап оқыған;

— Наполеон минутына 2000 сөз оқыған;

— Томас Эдисон бір мезетте кітапты 2-3 қатардан оқыған.

Басқа материалдар:

  1. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  2. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  3. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  4. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  5. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  6. SMM маманы деген кім?
  7. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  8. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  9. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  10. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  11. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  12. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ

Бауырға да күтім керек

Иллюстрация: Freepik.com

Бауыр бүкіл ағзаға қанды сүзіп өткізіп тұратын үлкен зертхана десе де болады. Оған күтім қажет. Ащы, майлы, қуырған тағамдарды мөлшерден асырмай қабылдау бауырдың кінәратсыз жұмыс істеуіне септігін тигізеді.

1. Ертеде египеттіктер аскөкті (укроп) көптеген ауруларға дәрі ретінде қолданған. Бауырдың батып, түйіліп ауыруынан мазасы кеткен азамат дәрілік өсімдіктермен емделсем деген үмітпен көмектесуімді өтінді. Оған аулада өсіп тұрған аскөктің гүлдеуінен бастап белгілі мөлшерін қайнатып қойып, сусын ретінде іше беруін тапсырдым.

Таңертең 600 г суға бір уысын қайнатып қойып, әр жолы 200 грамнан күніне үш реттен іше береді. Келесі күні жаңадан әзірлейді. Осы әдісті үздіксіз екі ай бойы жалғастырғанда бауырдың бұрынғы ауруы жым-жылас жоғалды. Алғашында арнайы аппарат тексергенде бауырдың үлкейіп ісініп тұрғанын айтса, екі айдан соң оның өз қалпына келгені белгілі болды.

2. Бауырдың түрлі қабынуларына аршылған сұлы дәнінен 250 г алып, бір литр суға жартысы қалғанша қайнатады. Кейін үстіне жарты литр сүт қосып тағы да 20 минут ақырын кайнатады. Дәрі дайын. Астан 30 минут бұрын күніне үш рет қабылдайды.
Бауыр қатып ауырған кезде түймешек кәріқыздан бір ас қасықты бір кұты қайнап тұрған суға 2 сағат бұқтырады. Осыны үшке бөліп ас алдында күнде қабылдайды. Мұны ай бойы қабылдап, апта демалып қайта жалғастыруға болады.

3.Қатқан бауырға кеспе жапырақ талдың қабығын да қайнатып ішуге болады.

4.Ошаған тамырынан, шайқурай гүлі, гүлі, мыңжапырақ, түймедак гүлі, итмұрын дәні, қыр жалбызы, қарандыз тамыры, таспа жоңышқа, итшоған барлығын тең мөлшерде қосып, тамырларды жеке ұнтақтап көбірек қайнатады, үстіне шөптерді қосып тағы да 2 минут қайнатып, 40 минут бұқтырады (300 г су). Осыны 100 грамнан күніне үш рет ішеді. Емдеу мерзімі 1 ай.

5. Үйеңкі дәнінен көктей жинап, көлеңкеде кептіріп, ұнтақтап алады да бауыр ауырған кезде қайнатып ішеді. Әрине, бұл дәрілік дән машина көп жүретін жерден алынбауы керек.

6.Бауыр, ұйқы безін, ішектерді тазалау үшін бір құты қарақұмықты жақсылап жуып, жарты литр айранға араластырып, бір тәулік жабық ыдыста ұстайды. Таңертең аш қарынға сүзіп, жартысын жейді, қалған жартысын кешкі ұйқы алдында жейді.

Басқа материалдар:

  1. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  2. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  3. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  4. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  5. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  6. SMM маманы деген кім?
  7. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  8. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  9. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  10. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  11. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  12. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ

Басқару жүйелері және мәліметтер базасының қысқаша тарихы

Freepik.com

Интернет-бұл миллиондаған компьютерлерді бірыңғай ақпараттық жүйеге біріктіретін бүкіләлемдік компьютерлік желі. Интернет ғылыми, іскерлік, танымдық және басқ да ақпаратын еркін алуға және таратуға кең мүмкіндіктер береді.

Ғаламдық желі әлемдегі барлық ірі ғылыми және үкіметтік ұйымдарды, университеттер мен бизнес орталықтарды, ақпараттық агенттіктер мен баспаларды байланыстырады, адам білімінің барлық салалары бойынша үлкен деректер қоймасын құрайды. Виртуалды кітапханалар, мұрағаттар, жаңалықтар ленталары мәтіндік, графикалық, аудио және бейне ақпараттың үлкен көлемін қамтиды.

Интернет қазіргі өркениеттің ажырамас бөлігіне айналды. Білім беру, сауда, байланыс, қызмет көрсету салаларына тез еніп, қарым-қатынас пен оқытудың, сауда мен ойын-сауықтың жаңа түрлерін тудырады. «Желілік буын» — бұл біздің заманымыздың нағыз әлеуметтік-мәдени құбылысы. Оның өкілдері үшін интернет бұрыннан таныс және ыңғайлы өмірлік серіктеске айналды. Адамзат өзінің дамуының жаңа ақпараттық кезеңіне аяқ басты және онда желілік технологиялар үлкен рөл атқарады.Интернет екі идеяның көрінісі ретінде пайда болды – ақпараттың ғаламдық қоймасы және оны таратудың әмбебап құралы. Адамзат ұзақ уақыттан бері өзі шығарған жазбаша ақпаратты реттеуге ұмтылды.

Американдық ғалымдар Ванневар Буш (Vannevar Bush) және Теодор Нельсон (Theodor Holm Nelson) адамның ақыл-ой әрекетін автоматтандыру жолдарын іздеді. Олар оны қажетті ақпаратты іздеу мен өңдеудің қажырлы еңбегінен құтқарғысы келді. Буш тіпті деректер картотекасында ассоциативті байланыстарды ұйымдастыратын бірнеше гипотетикалық құрылғыларды ойлап тапты, ал Нельсон «құжаттық ғалам» теориясын жасады, онда адамзат жинаған барлық білім миллиардтаған кросс-сілтемелермен біріктірілген бірыңғай ақпараттық жүйені бейнелейді. Бұл ғалымдардың еңбектері практикалық емес, философиялық сипатқа ие болды, бірақ олардың идеялары біз қазір гипермәтін деп аталатын нәрсеге негіз болды[1].

1960 жылдары компьютерлік желілер тез дами бастады. Көптеген әзірлеуші фирмалар университеттердің, зерттеу орталықтарының, әскери мекемелердің жергілікті желілері үшін бағдарламалық жасақтама мен жабдықтар жасады [2]. Алайда, әртүрлі типтегі желілер арасында ақпарат беру кезінде компьютерлер бір-бірін «түсінбеген» кезде үйлесімділік мәселесі туындады. Үлкен желілердің үлкен кемшілігі олардың төмен тұрақтылығы болды. Бір сайттың істен шығуы бүкіл желінің жұмысын толығымен тоқтата алады.

ARPA агенттігінің алдына осы мәселелерді шешу міндеті қойылды және теориялық жетістіктерді жүзеге асыратын уақыт келді. Пол Барен, Ларри Робертс және Винсент Серф (Paul Baran, Larry Roberts, Vint Cerf) желілік технологиялардың одан әрі дамуына негіз болған әдістерді әзірледі және қолданды: пакеттік коммутация, таратылған желіде хабарламаларды динамикалық бағыттау, әмбебап желілік хаттаманы пайдалану (яғни ақпарат ұйымдастырылатын және берілетін ережелер жиынтығы).

1969 жылы ARPANET желісі құрылды, ол интернеттің болашағына негіз болды. 1969 дәстүрлі түрде оның пайда болған жылы болып саналады.

1976 жылы серфинг TCP/IP (Transmission control protocol/ Internet protocol) әмбебап деректерді беру хаттамасын жасады. IP атауы тек брандмауэр

протоколын білдіреді. Ол желіаралық коммуникациялар үшін стандартқа айналды, ал оны пайдаланатын желілер интернет – желілер деп аталды.

ARPANET жергілікті және аумақтық желілерді біртұтас ғаламдық жүйеге біріктіруге негіз болды, ол біртіндеп бүкіл жер көлеміне дейін өсті. Бұл желілердің үлкен бірлестігі және бас әріппен немесе желімен интернет деп аталады.

1980 жылдары интернетті негізінен мамандар пайдаланды. Желі арқылы электрондық пошта жіберіліп, ғылыми орталықтар мен университеттер арасында телеконференциялар ұйымдастырылды.

1990 жылы Женевадағы Еуропалық ядролық зерттеулер орталығының (CERN) бағдарламашысы Тим Бернерс-Ли бір гипермәтіндік кеңістік идеясын жүзеге асыратын жүйені құрды. Гипермәтіндік беттерді сипаттау үшін арнайы HTML тілі (HyperText Markup Language), ал оларды желі арқылы жіберу үшін HTTP (HyperText Transfer Protocol) протоколы қызмет етті. URL мекен – жайларын URL мекен-жайымен көрсетудің жаңа тәсілі (Uniform Resource Locator-әмбебап ресурстар көрсеткіші) оларды оңай есте сақтауға және интернеттің ақпараттық кеңістігінде жақсы жүруге мүмкіндік берді. Сондай – ақ, гипермәтіндік беттерді көрсетудің арнайы бағдарламасы жазылды – бірінші браузер (шолушы-шолушы). Бернерс-Ли өзінің жобасын WWW – World Wide Web, яғни «бүкіләлемдік ғаламтор»деп атады.

Бірақ Интернет 1992 жылы Иллинойс университетінің қызметкері Марк Андресен (Marc Andreesen) жасаған «Мозаика» (Mosaic) графикалық шолғышын шығарғаннан кейін шынымен танымал болды. Осы уақытқа дейін желілердің өткізу қабілеті артып, түрлі-түсті суреттерді, фотосуреттерді, суреттерді тез жіберуге мүмкіндік туды. Интернетте тек ғылыми ғана емес, сонымен қатар ойын-сауық туралы ақпарат та бар. 1995 жылғы тамыздан 2009 жылғы мамырға дейін желінің даму динамикасы көрсетілген[3].

Қазіргі уақытта интернет экспоненциалды түрде дамып келеді: әр бір жарым-екі жыл сайын оның негізгі сандық көрсеткіштері екі есе артады. Бұл пайдаланушылар санына, қосылған компьютерлер санына, ақпарат пен трафик көлеміне, ақпараттық ресурстар санына қатысты. Интернетті адамзат өмірінде қолдану шекаралары үнемі кеңейіп келеді, желілік қызметтің мүлдем жаңа түрлері және тіпті тұрмыстық техникада телекоммуникациялық технологияларды қолдану пайда болады. Интернет тіпті адамдардың дүниетанымы мен психологиясын өзгертеді.

Озық технологиялар дәуірінде өскен, бала кезінен компьютерлерді білім беруде, ойын-сауықта, жұмыста қолдануға дағдыланған жастар ақпараттық кеңістікті басқаша қабылдауда өмір сүреді. Олар үшін әлемнің басқа бөлігіндегі құрдастарымен байланыс немесе кез-келген мәселе бойынша дереу ақпарат алу — бұл қарапайым мәселе. Қазіргі қоғамның өмірі компьютерлендіріле түсуде. Ақпараттық қызметтердің тиімділігі мен сенімділігіне қойылатын талаптар өсуде, олардың жаңа түрлері пайда болуда. Қазірдің өзінде ғалымдар жаһандық ақпараттық желілердің түбегейлі жаңа формаларын әзірлеуде. Жақын арада желіні жобалау, басқару және қызмет көрсетудің көптеген процестері толығымен автоматтандырылады.

PHP-дің басталуын 1994 жылдың күзі деп санауға болады, ол кезде Расмус Лердорф (Rasmus Lerdorf) өзінің Home-page (Басты бет) мүмкіндіктерін кеңейтуге және қарапайым тапсырмаларды орындау үшін кішкене қозғалтқыш жазуға шешім қабылдады. Мұндай қозғалтқыш 1995 жылдың басында дайын болды және жеке үй беті құралдары деп аталды. Ол көп нәрсені білмеді-ол қарапайым тілді және бірнеше макросты түсінді.

1995 жылдың ортасына қарай екінші нұсқасы пайда болды, оны PHP/FI Version 2 деп атады. Fi префиксі-формаларды өңдей алатын басқа Rasmus пакетінен қосылды (Form Interpritator). PHP / FI Apache ішіне құрастырылып, стандартты Apache API қолданды. PHP сценарийлері CGI сценарийлеріне қарағанда тезірек болды, өйткені серверге жаңа процесті құрудың қажеті жоқ еді. PHP тілі CGI бағдарламаларын жазу үшін ең танымал тіл Perl-ге

жақындады. Көптеген белгілі дерекқорларға қолдау қосылды (мысалы, MySQL және Oracle). GD кітапханасына Интерфейс, суреттерді жылдам жасауға мүмкіндік берді. Осы сәттен бастап PHP/FI кең таралуы басталды.

1997 соңында Zeev Suraski (Zeev Suraski) және Энди Гутманс (Andi Gutmans) аудармашының қателіктерін түзету және сценарийлерді орындау жылдамдығын арттыру мақсатында ішкі қозғалтқышты қайта жазуды шешті. Алты айдан кейін, 6 жылы 1998 Маусымда PHP 3 деп аталатын жаңа нұсқасы шықты. 1999 жылдың жазына қарай PHP 3 бірнеше коммерциялық өнімдерге енгізілді. NetCraft мәліметтері бойынша 1999 жылдың қараша айында PHP 1 миллионнан астам домендерде қолданылды.

Веб-қосымшаларды жасаушыларға веб-беттер тек мәтін мен суреттер ғана емес деп айтудың қажеті жоқ. Назар аударарлық сайт пайдаланушымен интерактивтіліктің белгілі бір деңгейін сақтауы керек: ақпаратты іздеу, өнімді сату, конференциялар және т.б. дәстүрлі түрде мұның бәрін Perl-де жазылған CGI сценарийлері жүзеге асырды. Бірақ CGI сценарийлері өте нашар масштабталады. Әрбір жаңа CGI қоңырауы ядродан жаңа процесті талап етеді, бұл процессорға уақытты қажет етеді және жедел жадты ысырап етеді. PHP тағы бір нұсқаны ұсынады – ол Веб-Сервердің бөлігі ретінде жұмыс істейді және Microsoft корпорациясының ASP-ге ұқсас.

PHP синтаксисі C немесе Perl синтаксисіне өте ұқсас. Бағдарламалаумен таныс адамдар PHP-де бағдарламаларды тез жаза бастайды. Бұл тілде деректерді қатаң теру жоқ және жадты бөлу/босату әрекеттері қажет емес.

PHP-де жазылған бағдарламалар өте оңай оқылады. Жазылған PHP коды Perl бағдарламаларынан айырмашылығы, оқуға және түсінуге оңай.

PHP-бұл түсіндірілген тіл, сондықтан оны компиляцияланған с-пен салыстыруға болмайды, алайда, PHP жобаларына тән шағын бағдарламаларды жазу кезінде, бүкіл жоба көптеген шағын код беттерінен тұратын кезде, жадқа

жүктеу және CGI бағдарламасына қоңырау шалу үшін үстеме шығындар күшіне енеді.

Дайын модульдердің үлкен базасы емес, мысалы, Perl-дегі Спан. Бұл туралы ештеңе істеуге болмайды-бұл уақыт мәселесі. PHP 4-де әзірлеушілер PEAR-дің CPAN-ға ұқсас арнайы репозиторийін ұсынды және менің ойымша, оны толтыру үшін модульдердің жеткілікті саны жақын арада жазылады.

PHP‑бұл веб-серверде HTML беттерін құру және мәліметтер базасымен жұмыс істеу үшін жасалған бағдарламалау тілі. Қазіргі уақытта хостинг провайдерлерінің басым көпшілігі қолдау көрсетеді. LAMP құрамына кіреді-веб-сайттар құруға арналған» стандартты » жиынтық (Linux, Apache, MySQL, PHP (Python немесе Perl)).

PHP атауы — «PHP: Hypertext Preprocessor» дегенді білдіретін рекурсивті аббревиатура (бұрын қысқартылған сөз «жеке үй беті құралдары»дегенді білдіреді). Бастапқыда PHP веб-беттерді дамытуды жеңілдету үшін Perl-ге қондырма ретінде құрылды.

Желі үшін бағдарламалау саласында PHP-ең танымал сценарий тілдерінің бірі (JSP, Perl және қолданылатын тілдермен қатар ASP.NET) қарапайымдылығына, орындалу жылдамдығына, бай функционалдылығына және PHP лицензиясы негізінде бастапқы кодтардың таралуына байланысты. PHP ядро мен қосылатын модульдердің, «кеңейтімдердің» болуымен ерекшеленеді: мәліметтер базасымен, розеткалармен, динамикалық графикамен, криптографиялық кітапханалармен, PDF құжаттарымен және т.б. кез-келген адам өз кеңейтімін жасап, оны қоса алады. Жүздеген кеңейтімдер бар, бірақ стандартты жеткізілімге бірнеше ондаған дәлелденген адамдар кіреді. PHP аудармашысы веб-серверге осы сервер үшін арнайы жасалған модуль арқылы (мысалы, Apache немесе IIS үшін) немесе CGI қосымшасы ретінде қосылады.

Сонымен қатар, оны UNIX, GNU/Linux, Microsoft Windows, Mac OS X және AmigaOS операциялық жүйелеріндегі әкімшілік мәселелерді шешу үшін пайдалануға болады. Алайда, бұл сапада ол Perl, Python және VBScript алақандарын беру арқылы таралмады.

Қазіргі уақытта PHP-ді жүздеген мың әзірлеушілер қолданады. Шамамен 20 миллион сайт PHP-мен жұмыс істейді, бұл интернет домендерінің бестен бір бөлігін құрайды.

PHP-бұл айнымалыларды жариялау кезінде типті көрсетуді қажет етпейтін динамикалық теру бағдарламалау тілі. Скалярлық түрлер арасындағы қайта құру көбінесе қосымша күш жұмсамай жүзеге асырылады (алайда PHP түрлерді нақты түрлендіруге кең мүмкіндіктер береді).

Массивтер (array) сандық және жол кілттерін қолдайды және гетерогенді. Массивтерде кез-келген типтегі мәндер, соның ішінде басқа массивтер болуы мүмкін. Элементтер мен олардың кілттерінің реті сақталады.

PHP тілдің бесінші нұсқасында толық қолдау көрсетілген объектіге бағытталған кең мүмкіндіктерді қолдайды.

PHP-дегі сынып class кілт сөзі арқылы жарияланады. Сынып әдістері мен өрістері жалпыға қол жетімді (қоғамдық, әдепкі), қорғалған (қорғалған) және жасырын (жеке) болуы мүмкін. PHP мұрагерлікті қолдайды (ата-ана класы сынып атауынан кейін extends кілт сөзімен көрсетілген) және интерфейстер (implements көмегімен сәйкес келеді). Қорытынды, дерексіз әдістер мен сыныптарды жариялауға рұқсат етіледі. Бірнеше сыныптық мұрагерлікке қолдау көрсетілмейді, бірақ сынып бірнеше интерфейстерді орындай алады[4].

Тілдің бұрынғы нұсқаларында жасалған код көбінесе жұмыс істемейді немесе тілдің кейінгі нұсқаларында дұрыс жұмыс істемейді. Кейінгі нұсқаларда бұрын қолданылған конструкциялар, әдістер, функциялар алынып тасталады. Нәтижесінде, бірнеше жыл бұрын жасалған қосымшалар тілдің қазіргі заманғы нұсқаларында жұмыс қабілеттілігін жоғалтады және айтарлықтай модификацияны қажет етеді. Мұндай өзгерістер екі факторға байланысты: сәйкес келмейтін синтаксисті жою және қауіпті кодты құруға ықпал ететін құрылымдарды жою. Шындығында, кері үйлесімділіктің болмауы қазіргі интерпретацияланған тілдерге тән екенін атап өткен жөн.

Пайдаланылған әдебиеттер тізімі:

1. Рассохин Д.Е., Лебедев А.Г. World Wide Web – информационная паутина в сети Интернет. – М.: Техиздат, 2002. –115 с.

2. Интернет // Википедия – свободная энциклопедия. Страница «Интернет».

ru.wikipedia.org/wiki/Internet

3. Общая статистика интернет-сайтов // Сайт компании «Netcraft». Страница «May 2009 Web Server Survey».

4. Уильям Стейнмец, Брайан Вард. 75 готовых решений для вашего web-сайта на РНР, 2009

Мурат Ерат Алматулы
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті»
КеАҚ, 4-курс студенті,

Шакерхан Қапан Оралғазыұлы
«Семей қаласының Шәкәрім атындағы университеті »
КеАҚ, аға оқытушы

ҰБТ-да шет тілін тапсыратын талапкерге

Ағылшын тілін үйрену

Шет тілін меңгерудің жалпыеуропалық құзыреттеріне (стандарттарына) сәйкес шет тілін (ағылшын) меңгергенін растайтын:

Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm TOEFL ITP (ТОЙФЛ АЙТИПИ) — кемінде 310 балл

Test of English as a Foreign Language Institutional Testing Programm Internet-based Test TOEFL IBT (ТОЙФЛ АЙБИТИ), шекті балл – 79-ден кем емес

TOEFL (ТОЙФЛ) шекті балл –567 баллдан кем емес

International English Language Tests System IELTS (АЙЛТС), шекті балл – 6.0 баллдан кем емес.

Халықаралық сертификаттары бар адамдар қалауы бойынша «Шет тілі (ағылшын)» бейіндік пәнін немесе арнайы пән бойынша тестілеу тапсырудан босатылады.

-Осы тармақта көрсетілген шет тілі (ағылшын) бойынша тест тапсырғандығы туралы сертификаттардың біреуі бар тұлғаларға

-орта немесе техникалық және кәсіптік немесе орта білімнен кейінгі білім беру ұйымдарының түлектері үшін 40 балл

-қысқартылған оқу мерзімін көздейтін білім беру бағдарламалары бойынша оқуға түсушілер үшін 50 балл есептеледі.

Басқа материалдар:

  1. Жалпы медицина маманы болу үшін… Медицина ғылымының салалары?
  2. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  3. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  4. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  5. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  6. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  7. SMM маманы деген кім?
  8. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  9. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  10. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  11. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  12. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы

Адам қай жастан бастап қартаяды?

Иллюстрация: Freepik.com

Қызық сұрақ. Қартаю адамда алпыстан асып, жетпіске жақындағанда орын алады дегіміз келеді. Бірақ ғалымдар олай емес дейді.

Зерттеушілер қартаю мен оны мейлінше кейінге шегеру туралы ізденген екен. Қорытындысына көз жүгіртіп көріңіз:

Мамандардың есебінше, адам орта есеппен 28 жастан кейін қартая бастайды екен. Осы жаста бет терісі баяғыдай балғын емес, тері шаршаңқы көрінеді. Көз айналасына ұсақ әжімдер түседі. Өйткені осы кезеңде отбасын құрып, кішкентайларды тәрбиелеу немесе жайлы да тұрақты жұмыс орнын тауып, карьерасын қалыптастыру сынды күрделі өзгеріс кезеңі жүріп жатады.

Содан адам күйзеліске көп түседі.
Дегенмен қартаю әр адамның жеке ерекшеліктеріне: оның өмірлік ұстанымына, қоршаған ортасына, жеке қасиеттері мен мінез-құлқына, айналысатын ісіне, немен және қалай, қашан тамақтанатынына, тағы басқа да жайларға тікелей байланысты. Оны бәсеңдету өз қолыңызда.

Ол үшін: Бет терісіне дұрыс күтім жасау керек. Тазалау, косметикалық құралдар қолданудан бөлек бетке массаж жасап тұрудың маңызы мол. Күйзеліске түсіп, ашуға берілмеуге тырысу керек. Мұны жас 25-ке жеткеннен бастай беру керек.

Алдағы бес жыл бет күтіміне ерекше мән беретін жылдар. Елуге жеткенде де жастық қалпыңызды сақтаудың басы осы жастан басталады.

Ал 30 жастан асқан соң қартаю процесі тездете түседі. Кешегі бір-екі сызықтың қалай еселеніп кеткенін байқамай да қаласыз. Бет терісінің өлі клеткалары көбейіп, сыртқа шығып, түріңізді шаршаңқы көрсетеді. Әжімдер кеше ғана маңдайыңызда ғана болса, енді мұрын мен ауыздың маңайына да пайда болғады.

Терісі құрғақ, арықша келген әйелдерге әсіресе мимикалық әжім ерте түседі. Сондықтан 30 жастан бастап аптасына бір рет бетке түрлі құнарлы витамині бар маска жасап тұру керек.

35 жаста косметологпен кеңесе отырып, бет терісіне лайық тыныштандыратын, нәрлендіретін, тазартатын және тартатын косметикалық құралдар қолданыңыз. Кремдердің құрамында С витамині болуын қадағалаңыз.

Сонымен қатар оттекті косметика қолданған жөн. Массажбен қатар пилинг, лифтингтің де көмегіне жүгініп көруге болады.

Осы амалдар адамдарды ерте қартаюдан сақтайды екен.

Басқа материалдар:

  1. Жалпы медицина маманы болу үшін… Медицина ғылымының салалары?
  2. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  3. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  4. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  5. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  6. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  7. SMM маманы деген кім?
  8. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  9. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  10. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  11. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  12. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы

Мектеп құндылықтарының оқушының тұлға болуына ықпалы

Иллюстрация: Freepik.com

 

Пән: тәрбие сағаты Педагог-ұйымдастырушы: Шәкірбаева Ә.С.
Күні: 20.01.2021 Қатысушылар:

7L сынып оқушылары мен ата-аналары

Қатысушылар саны: 50
Сабақтың тақырыбы «Мектеп құндылықтарының оқушының тұлға
болуына ықпалы»
тақырыбында ата-аналар мен оқушыларға
арналған кураторлық сағат
Мақсаты Мектеп шаңырағы, ата-аналар және оқушылар
бірлесе отырып, мектеп құндылықтарын
оқушылар санасына сіңіре отырып,
олардың тұлғалық қасиеттерін арттыру
Міндеттері ·     Мектеп шаңырағы, ата-ана,
оқушы арасында диалог құру;

·     Өмірде кездесетін жағдаяттар
бойынша  кейс стади жасау;

Түрі кураторлық сабақ
Құндылықтарды

дарыту

•      Құрмет;

•      Ашықтық;

•      Қазақстандық патриотизм
және азаматтық жауапкершілік

  • Ынтымақтастық
  • Өмір бойы білім алу
Қолданылатын заттар Платформа MicrosoftTeams, бейнебаян, презентация,

Edpuzzle cайты

Қолданылған әдебиеттер 1.
Сабақтың

барысы

1.      Ұйымдастыру бөлімі;

2.      Негізгі бөлім;

3.      Рефлексия.

Сабақтың жүргізілу барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақта жоспарланған іс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтың басы

5 минут

Ұйымдастыру бөлімі:

Сәлеметсіздер ме,
ата-аналар мен оқушылар?
Бүгінгі кураторлық сағатты
ұйымдастырудағы мақсатым:
мектеп, ата-ана, оқушылар
арасында диалогқа
негізделген активитилер
ұйымдастырып, оқушылардың
бойында мектеп құндылықтарын
қалыптастыру арқылы
табысты тұлға болуларына ықпал ету

 

https://www
.youtube.com/watch?v=t8BaqbW8eSM
Сабақтың ортасы

35 минут

 

 

 

 

 

 

 Ұйымдастыру кезеңі.

Куратор: Ата-ана мен мектеп арасында тәрбие бағытындағы байланыстар берік қалыптасқан жағдайда ғана сіздермен біз оқушыларды қоғам үшін, отбасысы үшін қызмет жасап, қоғамды жақсы жағына өзгертуге әсер ететін тұлға ретінде дамыта аламыз. Бүгінгі кураторлық сағатта біз 5 құндылық туралы ата-аналардың ойлары мен ақыл-кеңестерін тыңдап, оқушылардың пікірлерін тыңдап, сұрақтарына жауап береміз,. Осы тақырыптағы бейнероликті көріп, пікірсайыс ұйымдастырамыз. Өмірде жиі кездесетін жағдаяттарды талқылап, шешу жолдарын қарастырамыз.

Куратор: Қазір барлығымыз осы бейнероликті көріп, онда қандай құндылық жайлы баяндалғанын анықтайық!

Ата-аналар және оқушылармен бейнероликті көру.   https://www.youtube.com/watch?v=t8BaqbW8eSM

Осы бейнероликті отбасы болып тамашалап, балалардың жүрегіне құндылық пен тәрбиені қалыптастыруда қандай әдісті қолданар едіңіз? Әр топтың жауаптары тыңдалады және ең жақсы жауап жұлдыз және лүпілмен белгіленеді.

Кейс стади:

Сынып оқушылары арасында қазақ тілі пәнінен кһбірек қиналатын оқушылар бар, сондай-ақ қазақ тілінде жақсы сөйлей алатын оқушылар да жеткілікті. Сынып ынтымақтастығын арттыра отырып, осы пәннен білім сапасын көтеру мүмкіндігі бар. Ынтымақстастықты арттыра түсу үшін қандай іс-шаралар қажет? Жоғарыдағы мәселені шешу жолдарын ұсынып көріңіздер.

Әр топ өздеріне берілген құндылық бойынша кейстті зерттеп, шешу жолдарын ұсынады.

1. Жағдайдың проблемалық  мазмұнын талдау.

2. Жағдайдың проблемалық шарттарын талдау.

3. Жағдайдың проблемалық нәтижесін талдау.

4. Шешу жолдарын ұсыну

Әр топ өз жауаптарын қорғайды.

Ал, енді ата-ана болып, топтық жұмысымызды бастайық. Берілген маңыздылық пирамидасына өз топтарыңызбен талқылай отырып, осы құндылықтарды орналастыруды ұсынамын.

Сіздердің ойларыңызша, дәл біздің сыныбымыздың балалары үшін ең алдымен дамыту керек деп санайтын құндылықтарыңызды маңздылығына қарай орналастырсаңыздар. (5 минут)

Әр топ өз жауаптарын түсіндіруіне 2 минут беріледі.

Топтық жұмысқа таратпа ресурс:

І. Өзіне және қоршаған ортаға деген құрмет: әлеуметтік бейімделу мен салауатты өмір салтын меңзейді. Өз мәдениеті мен тіліне деген құрметті ұстана отырып өзге мәдениеттердің тіліне, салт-дәстүрлеріне құрмет білдіреді.

ІІ. ЫНТЫМАҚТАСТЫҚ: жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру, сындарлы тіл табу, қоршаған ортамен байланыс орнатуда сыни тұрғыдан ойлану сынды қасиеттерді қамтиды.

ІІІ. Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік отансүйгіштік қасиетті қамтиды. Жауапкершілігі мол азаматтар адал, сындарлы, белсенді болады. Олар қоғамды дамыту, ұлтты қорғау, қоршаған ортаны сақтау үшін жауапкершілікті сезіне алады.

ІV. Ашықтық. Өз білгенімен бөлісу, ойын ашық білдіру, сыныппен қарым-қатынаста ашық болу, Жаһанданған заманда бәсекеге қабілетті бола білу.

V.Өмір бойы білім алу. Таным, талант, сыни тұрғыдан ойлау арқылы білімге деген сүйіспеншілікті қалыптастыру. Ақыл-ой, дене бітімі мен қарым-қатынас, мінез-құлықты үнемі дамыту. Оқушылардың өз бетімен білім алуына қажетті дағдыларды қалыптастыру. Жаңаны танып білуге қызығушылықты жоймау.

 

 

 

https://www.
youtube.com
/watch?v=t8BaqbW8eSM

 

Сабақтың соңы

10 минут

—          Балалар, мектеп сіздердің сапалы білім және саналы тәрбие алуларыңызға барлық оңтайлы жағдай жасауда. Ал, сіздердің парыздарыңыз — сол миссия мен құндылықтарды әрдайым естеріңде сақтап, мектебіміздің атын әрқашан асқақтатып, еліміздің болашақта дамуына үлес қосу.

 

Оқушылардың кері байланысы. Үшбұрышқа нені түсінді? Дөңгелекке құндылықтар бойынша өз ұстанымын, төртбұрышқа алдағы уақытта нені жасайтындығын жазады.

 

 

 

 

 

 

 

 
Сабық бойынша рефлексия

1.  Сабақтың мақсаты дұрыс қойылған ба? Қатысушылардың
сабаққа қатысуында белсенділік байқалды ма? Жетпесе, неліктен?

2.  Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ  жоспарынан
қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз.
Өз сабағыңыз туралы берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Кураторлық сағат жоспар негізінде өткізілді. Барлық ата-аналар мен
оқушылар түгел қатысты. Көрсетілген бейнеролик барлық қатысушылардың
көңілінен шықты. Өз ойын айтуға тілек білдірген оқушылар және
ата-аналар көп болғандықтан, бұл активити белгіленген уақыттан
асып кетті. Ең жақсы жауаптарға жұлдызшалар мен лүпіл басу
нәтижесінде қатысушылар ынаталана түсті. Кейс стадиді шешуде
әр топтың қорғауы мұқият тыңдалып, қойылған сұрақтарға жауаптар
берілді. Шешу жолдары алуан түрлі, олардың барлығы да тиімді,
сол себепті алдағы уақытта бұл әдістер назарда болады.
Кураторлық сағаттың соңында  жалпы бүгінгі іс-шарадан
түсінгендері жайлы тағы бір активити ұйымдастырылды:
үшбұрышқа нені түсінді? Дөңгелекке құндылықтар
бойынша өз ұстанымын, төртбұрышқа алдағы уақытта
нені жасайтындығын толтырды. Сабақ барысында
уақыттық кезеңдерінде ауытқулар болды, бірақ жалпы
уақыт аралығы сақталды.

Жалпы баға

Сабақтың  жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да,
оқу туралы да ойланыңыз)?

1: Бейнематериал арқылы құндылықтар жайлы болған миға шабуыл
мен өмірлік жағдаяттармен байланыстыра отырып берілген ақпарат
пен жаттығу ата-аналардың да, оқушылардың да қызығушылықтарын туғызды;

2: Кейс стадидің шешу жолдарын талқылау өте пайдалы болды.
Осы арқылы бірнеше құнды идеялар ұсынылды. Мысалы:
оқушыларға шефтік көмек ұйымдастыру, сабақтан тыс
уақыттағы тим билдингтер, бірге киноға бару,
рейтингтік тақта жасау т.б ұсыныстар болды.

Сабақты  жақсартуға не ықпал ете алады?

1: Ата-аналардың оқушылардан бөлек тимс
платформасында аккаунттары болса, жұмыс барысын
қолайлы етуге мүмкіндік аламыз.

2: Қатаң регламентті сақтау.

Сабақтың талдауы: 2021 жылдың 20 қаңтары күні 7L сынып оқушылары
мен ата-аналарының оқушылар бойындағы құндылықты арттыру арқылы
табысты тұлға қалыптастыруға бағытталған кураторлық сағат өткізілді.
Сабаққа барлығы 50 оқушы мен ата-аналары қатысты. Ұйымдастыру
бөлімінде оқушылармен және ата-аналары амандасып, оларға бүгінгі
өткізгелі тұрған сабақтың мақсаты мен міндеттері туралы қысқаша
айтып өттім. Оқушылар мен ата-аналарды тақырыпқа тереңдету
мақсатында бейнеролик арқылы миға шабуыл жасалып,
сұрақтар талқыланды. Онлайн тақташада жауаптар жазылып,
пікір алмасу болды. Ең құнды ойларды өзара бағалау
әдісімен ата-аналар мен оқушылар жұлдызша және лүпіл
қою арқылы бағалады. Негізгі бөлімде тақырыпты ашатын,
теориялық ақпараттар берілді. Осыдан соң, оқушылар мен
ата-аналарға кейс стади ұсынылды, жағдаятты шешу
жолдарын топта талқылап, өз ұсыныстарын беру сұралды.
Ата-аналар, оұушылар өз сыныбымызда кездесетін мәселенің
шешу жолдарын ұсыну арқылы оқушыларға ой тастады..
Ата-аналардың ойларын түсінген оқушылар осы жағдаятты
бірлесе шешетіндіктерін және алдағы уақытта сыныптың
білім сапасын көтеру үшін ынтыақтастықты арттыратындықтарын
айтты. Бұл біздің сабақтың басында қойған мақсаттардың
орындалғандығын айтуға болады. 

Шәкірбаева Әсемай Сазбергенқызы,
Шымкент қаласы Назарбаев Зияткерлік
мектебінің педагог-ұйымдастырушысы

IT мамандығының артықшылығы

компьютерлік программалық жабдықтама

ІT мамандығына түсу үшін таңдайтын бейіндік пәндер: физика және математика.

2020 жылғы  көрсеткіш бойынша IT мамандығына бөлінген жалпы грант саны — 4972.

Атаулы грант — 1500.

Жалпы грантқа түсу үшін минималды балл — 88.

Атаулы грантқа түсу үшін минималды балл — 92.

Қазақстандағы IT мамандығындағы жұмыс істейтін компаниялар:

1. Банк саласы;

2. Kolesa, OLX, Krisha және т.б;

3. Мемлекеттік деңгейдегі стартаптар;

4. Сайт, қосымшалар жасайтын компаниялар;

5. eGov;

6. Kaspi.kz ;

7. Choco holding ;

8. Tele2, Kcell, Билайн.

IT мамандығының артықшылықтары:

— Еркін жұмыс уақыты;

— Жеке интеллектуалды каста;

— Перспективті шетел компанияларында жұмыс істеу мүмкіндігі;

— Болашақтың мамандығы.

Басқа материалдар:

  1. Жалпы медицина маманы болу үшін… Медицина ғылымының салалары?
  2. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  3. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  4. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  5. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  6. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  7. SMM маманы деген кім?
  8. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  9. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  10. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  11. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  12. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  13. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ

Жалпы медицина маманы болу үшін… Медицина ғылымының салалары?

Иллюстрация: Freepik.com

Жалпы медицинаға түсу үшін таңдайтын бейіндік пәндер: химия және биология

2020 жылғы  көрсеткіш бойынша жалпы медицина мамандығына бөлінген жалпы грант саны — 2431. Асфендияров университетіне 500 атаулы грант бөлінеді.

Жалпы грантқа түсу үшін минималды балл — 103.

Медицина ғылымының салалары:

— МЕДИЦИНА — адам денсаулығын зерттейтін ғылым;

— СОМАТОЛОГИЯ — адам дене мүшелері мен дене бітімін зерттейтін ғылым;

— ПАТОЛОГИЯ — ауру мүшелерді зерттейтін ғылым;

— НЕВРОПАТОЛОГИЯ — жүйке жүйесінің (ми) ауруларын зерттейтін ғылым;

— СТОМАТОЛОГИЯ (одонтология) — тіс және жақ сүйегін зерттейтін ғылым;

— ТРАВМАТОЛОГИЯ — жарақаттанған мүшелерді зерттейтін ғылым;

— ОРТАПЕДИЯ — тірек-қимыл жүйесін зерттейтін ғылым;

— ДЕРМАТОЛОГИЯ — теріні зерттейтін ғылым;

— ПЕДИАТРИЯ — нәрестелер мен балардың ауруларын зерттейтін ғылым;

— ОНКОЛОГИЯ — дене мүшелерінде пайда болған ісіктерді зерттейтін ғылым;

— ХИРУРГИЯ — дене мүшелерін арнайы медициналық аспаптармен тілу, кесу арқылы емдеуді зерттейтін ғылым және т.б

«Жалпы медицина» білім беру бағдарламасы бойынша медицина бакалавры.

Оқу ұзақтығы 6 жылды (5+1) құрайды, ондағы оқудың соңғы 1 жылы – интернатура. Мұнда «Дәрігер» біліктілігін бере отырып, жоғары медициналық білімі бар маман даярлауды көздейді.

5 жыл базалық оқудан кейін бітірушіге «Жалпы медицина» білім беру бағдарламасы бойынша денсаулық сақтау бакалавры» дәрежесі беріледі.

Басқа материалдар:

  1. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  2. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  3. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  4. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  5. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  6. SMM маманы деген кім?
  7. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  8. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  9. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  10. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  11. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  12. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ

Спорттың оқуға әсері

Иллюстрация: Freepik.com

Сабақ оқу, дайындық курстары, үйірмелер, гаджеттерді жиі пайдалану баланың ағзасын, санасын стресске соқтырады.

Ал стресте жүрген баланың ақпаратты қабылдауы, түсінуі, өз бетінше шешім шығаруы қиын.

Баланы күйзелістен қорғаудың бір жолы — спортқа баулу. Футбол, күрес, бокс, үстел теннисі, тіпті қарапайым жүгірудің өзінің пайдасы орасан.

Баланың спорт қуып, әлем чемпионы болуы шар емес. Маңыздысы спортпен тұрақты түрде айналысуы.

Бұлшықеттерінен бастап он екі мүшесіне дейін қозғалысқа түсіп, қанайналымы күшейеді. Ойы проблемалардан алшақтайды. Шаршағаны басылады. Ширақ бола түседі.

Және спорт:

1. Мидың белсенді жұмыс жасауына

2. Есте сақтау қабілетінің жақсаруына

3. Шығармашылық қабілетінің артуына

4. Анализ жасай білуіне

5. Иммунитеттің нығаюына

6.Қанайналымға

7.Ағзаның стресстен кейін қайта қалыпқа келуіне

8. Логикалық ойлау жүйесінің дамуына

10. Жылдам шешім қабылдай білуіне, сабақты жақсы оқуына әсер етеді.

Басқа материалдар:

  1. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  2. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  3. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  4. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  5. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  6. SMM маманы деген кім?
  7. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  8. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  9. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  10. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  11. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  12. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ

Санаға серпіліс беретін ТОП-5 фильм

Иллюстрация: Freepik.com

«Человек, который познал бесконечность». Қарапайым үнді азаматының еш қиындыққа қарамастан білім биігін бағындыра алғаны жайлы британдық фильм.

⚜️ ℤ????ℤ ⚜️ on Instagram: “ЧЕЛОВЕК КОТОРЫЙ ПОЗНАЛ БЕСКОНЕЧНОСТЬ (2015)  Фильм основан на одноименном романе Роберта Канигела. Фильм рассказыв… |  Painting, Art

«Учитель года». Сонау 2005 жылы таспаланған туынды. Фильм сюжеті ұстаздардың адалдығы, данышпандығы, үйретуден жалықпайтын жақсы мінезі жайлы. Көріңіз, өкінбейсіз!

Учитель года – КиноПоиск

 «Супер 30!». Басты рөлде әйгілі актер Ритик Рошан. Фильм желісі «Білімді мыңды жығады» деген теорияға саяды. Адамгершілік бәрінен биік құндылық екенін ұқтырады.

Супер 30 (2019) – КиноПоиск

«Триумф: История Рона Кларка». Кино желісі шынайы оқиғаға негізделгеннен кейін бе, әйтеуір ә дегеннен баурап алады. Ұстаз бен шәкірт арасындағы көзге көрінбейтін байланысты әдемі жеткізген.

Триумф: история Рона Кларка | ВКонтакте

«Любимое уравнение профессора».  «Жапондықтар түсірген бүкіл ұлтқа ортақ фильм. Жол апатына түсіп, есін жоғалтқан профессордың өмірі жайлы. Туынды талай жастың сандар әлеміне деген қызығушылығын тудырады.

Любимое уравнение профессора (отзыв на фильм) | Измени Себя

Басқа материалдар:

  1. Математика туралы 5 фильм
  2. Аударма ісі маманын оқытатын университтер
  3. Журналистика және репортер ісін таңдаған түлек білуі қажет мәлімет
  4. Талапкер назарына: Социолог деген кім?
  5. Мұнай газ-ісі мамандығы және жұмысқа орналасу мүмкіндігі
  6. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  7. SMM маманы деген кім?
  8. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  9. Есте сақтау қабілетін арттырудың 7 құпиясы
  10. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  11. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  12. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  13. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ