Трафик менеджрінің атқаратын міндеті қандай?

0
839
Иллюстрация: Freepik.com

Қазір интернетте сайт саны өте көп. Мысалы, дүкендер, киім дүкені, терезе шығаратын компания, білім орталағы тағы басқа деп тізбектеліп жалғаса береді. Осы жерде қызмет атқаратын жаңа мамандық — трафик менеджрі.

Оның міндеті — қарапайым пайдаланушының сайттар арасында адасып кетпеуін қадағалап, белгілі бір сайтқа дұрыс кіруін қамтамасыз етеді.  Сондай-ақ,  ондағы  оқырман саны мен тұтынушы санын арттыруды көздейді.

Бізде сайт ашсаң болды, ол өздігінен дамып, кәсібіңді оңай дамытуға болады деген түсінік қалыптасып қалған. Сайт ашылған соң , оның қызметі күрделене түседі. Себебі, жаңа аудитория қалыптастырып, тұтынушыны тұрақты ету қажет.  Оны тұрақты ететін — трафик менеджр.

Трафик — менеджрдің қызметі қандай?

—  Жарнама компнаиясының бюджетін сауатты жоспарлау;

—  Тизерлер, сапалы мазмұн, жарнамалық баннер, медиа-контексттік баннерлер, контексттік жарнама, SMM және т.б. жоспарлау қажет. Содан кейін ғана оны орындайды;

— Болып жатқан процесті үнемі қадағалап отыру керек;

— «ВК», FB, Instagram, «Яндекс.Директ», Google Ads желілерінде жарнама орналстыра алу;

—  Тұтынушының портретін жасақтау;

—  Мақсатты аудиторияның санын арттыру үшін науқандар өткізіп, қызықты ойындарды өткізеді. Содан кейін қай  құралдың тиімді екенін және қайсысынан бас тарту керектігін анықтайды;

— Дұрыс анализ жасау;

— Серіктестермен дұрыс байланыс орната білу маңызды;

— Компанияның әлсіз тұсын анықтау және оларды әрі қарай жою мақсатында тұтынушылардың кері байланысын талдау.

Контекстолог болу үшін не істеу қажет?

Бұл саланың маманы болу үшін ЖОО бітірудің қажеті жоқ. Ол үшін тек тәжірибе қажет. Сондай-ақ, ақылы курстарды оқып алған жөн.

Табысы қанша? 

Олардың табысы әртүрлі болады. Аlmaty.hh.kz (Работа в Казахстане) сайтының дерегі бойынша, кемінде 150-250 мың теңгеден басталады. Егер, ғаламтор арқылы өз кәсібіңізді дамытатын болсаңыз, бұдан  2-3 есе артық қаражат табуға болады.

Жеке қасиеттері:

— Әлеуметтік желіде жұмыс істей алып, адамдармен тез тіл табыса білу қажет;

— Жағдайды бағдарлап, болып жатқан өзгеріске тез бейімделу маңызды;

— Өз жұмысысн сүйіп істеу керек және табандылық, тәуекелшіл қабілетіне ие болғаны жөн.

Маркетингті меңгерушілерге арналған орыс тіліндегі кітаптар тізімін ұсынамыз:

  1. Филип Котлер. «Основы маркетинга».
  2. Джек Траут. «Дифференцируйся или умирай! Выживание в эпоху убийственной конкуренции».
  3. Чан Ким и Рене Моборн. «Стратегия голубого океана».
  4. Джим Коллинз. «От хорошего к великому».
  5. Барден Фил. «Взлом маркетинга».
  6. Энди Серновиц. «Сарафанный маркетинг. Как умные компании заставляют о себе говорить».
  7. Аллан Диб. «Одностраничный маркетинговый план. Как найти новых клиентов, заработать больше денег и выделиться из толпы».
  8. Даниэль Канеман. «Думай медленно… решай быстро».
  9. Денис Савельев, Евгения Крюкова. «100+ хаков для интернет-маркетологов. Как получить трафик и конвертировать его в продажи».
  10. Дэвид Огилви. «Откровения рекламного агента».
  11. Карл Сьюэлл и Пол Браун. «Клиенты на всю жизнь».
  12. Малкольм Гладуэлл. «Переломный момент».
  13. Нир Эяль, Райан Хувер. «На крючке. Как создавать продукты, формирующие привычки».
  14. Бен Хант. «Конверсия сайта. Превращаем посетителей в покупателей».
  15. Игорь Манн, Елена Золина. «Фидбэк. Получите обратную связь».
  16. Марк Джеффри. «Маркетинг, основанный на данных. 15 ключевых показателей, которые должен знать каждый».
  17. Джек Митчелл. «Обнимите своих клиентов. Практика выдающегося обслуживания».
  18. «Психология убеждения», Роберт Чалдини и Ноа Гольдштейн.
  19. «Интернет-маркетинг по науке», Дэн Заррелла.
  20. «Интернет-маркетинг. Настольная книга Digital-маркетолога», Андрей Гавриков, Владимир Давыдов, Михаил Федоров.
  21. «Веб-аналитика 2.0 на практике», Авинаш Кошик.
  22. «Жёсткий SMM. Выжать из соцсетей максимум», Дэн Кеннеди, Ким Уэлш Филлипс.
  23. «Маркетинг без диплома. Просто и практично», Джон Янч.
  24. «СПИН-продажи», Нил Рекхем.
  25. «От клиента к фанату. 501 способ повышения лояльности к вашей компании», Донна Катинг.
Ұқсас материал:
  1. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  2. SMM маманы деген кім?
  3. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  4. Web-дизайнер деген кім?
  5. Таргетологтың қызметі қандай?
  6. Контекстолог деген кім
  7. Копирайтер деген қандай мамандық?
  8. Контекстолог деген кім?

ПІКІР ҚАЛДЫРУ