«Жер қыртысының қозғалысы» тақырыбы бойынша сабақ жоспары

0
1157
Гомотетия және оның қасиеттері
Сабақ тақырыбы: Жер қыртысының  қозғалысы
Сабақтың  мақсаттары Оқушылар жер қыртысының қозғалысы  туралы топпен түсінеді , топ алдындағы жауапкерщілігін сезіну  арқылы  тапсырмаларды қатесіз орындауға үйренеді
Күтілентін нәтижесі: Оқушылар Жер қыртысының  қозғалысы  және  Жер сілкіну  туралы  түсініктері арқылы топпен  жұмыс  істеуге пайдаланады.
Негізгі идеялар: Тақырыпты  түсінін оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар: 1.      Үлестірмелі материалдар, мотрас

2.      АКТ

3.      Интерактивті тақта

Оқыту әдістері: Интерактивті оқыту әдістері

Миға шабуыл

Жұпты әңгіме

Инсерт әдісіі

  Топтық

Жұптық

Шығармашылық жұмыс

Дерек көздері: «География»  тақырыбына берілген материалдар:

www.РефератOff.kz

www.art.kz

Тапсырмалар: І. Үй тапсырмасын сұрау.

ІІ. Ой қозғау.

ІІІ. Мағынаны тану.

ІV. Топтық жұмыс.

V. Шығармашылық тапсырма

 

Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:

Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)

Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
«Мозайка»  әдісі  бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдым Оқушылар амандасады, шеңберге тұрып бір-бірімен амандасады.

Әрбір оқушы суреттер арқылы өз жартысын тауып, шыққан сурет  бойынша тиісті орнына отырады

 

I.Үй тапсырмасын сұрау      (3 мин)     «Миға шабуыл» әдісі

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру,

Мұғалім берген тапсырманы орындау

 

 II.Ой қозғау Өткен тақырыпты меңгертуде  Постер арқылы жалпы тақырыпты қорғау

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сыни ойлауға берілетін тапсырмалар, өз пікірін негіздеп, дәлелдеуді талап етеді. Спорт тек адамның туа біткен табиғи күшімен тұжырымдалатын болғандықтан, ондағы жатығуларды жасауда берілген  жүйеге негізделген Осы мақсатта оқушыларға  қосымша  өткен материалды толық меңгеру  мақсатында « Сен-маған, мен- саған» ойынын» пайдаландым

Жауабын постер арқылы тақтаға , қорғап шығу керек.

Берілген тапсырманы  тек тұжырымдармен және өз ойларын толық жеткізу үшін қағаз беріне түсіріп, берілген жүйелермен түсіндіру қажет

 

«Литосфералық  тақталар туралы ұғым » тақырыбы  туралы білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) (5 мин)

  1. Жердің құрлысының жалпы сипаттамасын көрсет?
  2. Литосфераны сипатта?

 III Мағананы ашу: «Жер қыртысының  қозғалысы» Жұптық әңгіме» әдісін пайдаланду  арқылы меңгерту   /10 мин/

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
    Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты  бірі-біріне түсіндіреді Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.

 

IV.Топпен жұмыс  (8 мин)  «Инсерт әдісі» арқылы жалпы бүгінгі сабақта не үйренгендерін тексеру  әрекеті

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Берілген әдіс бойынша оқушылар бүгінгі сабақтан не үйренгендігін білу үшін  оқушылар өз ойларын айтады.

 

 

Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара  тапсырмаларды орындайды

— Жедің қозғалысы қандай       

 -Жер қыртысындағы қозғалыстара

Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде  айту  керек

 V.Сергіту сәті:  (1 мин)

 

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалау Берілген тапсырманы орындау

 

 VI.Шығармашылық тапсырма

«Жер қыртысының қозғалысы  (кітаппен, картамен жұмыс жасау, талдау, бағалау)  (10 мин)

Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Жаңа тақөырып төңірегінде әр топттың идеямсын тыңдау, өзара сұрақ- жауап ұйымдастыруүлгісін жасау Әр топ өзара тақырып төңірегінде диалог ұймдастырады.

 

VII.

Қоры-

тындылау:

 (сұрақ-жауап) (3 мин)

1.      Жердің қыртысының қозғалысыандай?

2.      Қандай қозғалыстар бар?

3.      Жердің құрлысы қандай?

4.      Білімді дамытуда  жер керек пе?

5.      Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?

VIII.Рефлексия: Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып,

тақтаға іледі (2 мин)

IX.Бағалау: Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Блоб ағашы, бағалау парақшалары

 

  Оқушының аты-жөні____________________________________________
  Үй тапсырмасын тексеру Постер Инсерт әдісі Сабақты бекіту. Жұмыстар
  Өзін-өзі бағалауы          

 

X.Үй тапсырмасы: Реферат жасау. Интерннетен тапсырмалар алу

 

Дереккөз: Sabaqtar.kz

География пәні бойынша басқа да ақпараттар: 
  1. Қара металдар туралы түсінік

  2. Тау жыныстарының құрылымы

  3. Минералдар дегеніміз не?

  4. Мұнай және газ өндіру өнеркәсібі

  5. Жеті қат жер қазынасы. Қазба байлығы мен кен өндіру қызметі

  6. Географиялық зерттеулерде матрицалық әдісті қолданудың әдістемелік ерекшеліктері

  7. Теңіз бен мұхит географиясы туралы не білесіз? (Тест)

ПІКІР ҚАЛДЫРУ