Білім беру саласы: Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің түрі: Қоршаған ортамен танысу.
Мақсаты: Күздік киім түрлері (бас,сырт аяқкиім) туралы түсініктерін кеңейту. Ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажырата білу. Өзіне-өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларын меңгерту.
Көрнекіліктер: күздік киім түрлерінің суреттері.
Қажетті құрал-жабдықтар: Дайын қағаздан қиылған күрте, баскиім, аяқкиім силуэттер.
Алдын ала жасалатын жұмыс: күздік киімдір бейнеленген суреттерді қарау. Суреттерді бояу.
Әдіс-тәсілдері: сөздік, көрнекілік, ойын, практикалық.тәрбиеші балаларды шаттық шеңберге
Оқу іс-әрекетініңкезеңдері | Тәрбиеші іс-әрекеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық- қозғаушылық | Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберге шақырады.
Нұрланып күн тұрса, Күле әлем жайнайды. Жер беті құлпырса, Бұлбұлдар сайрайды. |
Балалар шаттық шеңберін кұрып, өздеріне танысөлен жолдарын айтады.
|
Ұйымдастыру- шылық-ізденістік | Тәрбиеші жалпы киім түрлері туралы сұрайды.
Тәрбиеші балаларға күздік киімдер және ұл бала мен қыз баланың киімдері жайлы әңгімелейді. Ұл балаға арналған киімдердің түймелері оң жағында, ілгіші сол жағында, ал қыз баланың киімінде керісінше, түймелері сол жағында,ілгіше оң жағында болатының айтып түсіндіреді.
-Дұрыс айтасындар, балалар. Киімдердің түрлері көп екен. Әр жыл мезгіліне сай киімдер болады. Ал, қазір жылдың кай мезгілі? -Күз мезгіліне сайқандай киімдерді білесіндер? — Ұл бала мен қыз балаға арналған күздік киімдердің айырмашылығы қандай?
«Не артық?» ойыны Тәрбиеші ойын шартын түсіндіреді. Ойын шарты бойынша тақтаға үш баскиімнің, бір аяқкиімнің суреті ілінеді. Балалар артық затты табу керек. Тәрбиеші балаларды екі орталыққа бөледі. Екі орталықтағы үстелдердің үстіне алдын ала әрбір балаға (баланың санына қарай) арнап күздік киімнің силуэтін және сурет салуға арналған құралдар мен үлгілер таратып қояды. Бірінші орталықты балаларға ұл балаларға, алекінші орталығы балаларға қыз балаларға арнап куздік киім түрлерін безіндіретіндігін айтып түсіндіреді. Сергіту сәті: Орнымыздан тұрайық, Енді жолға шығайық. Ұзын, қысқа жолдарды, Біліп біздер алайық. Үлкен, кіші өткелден Адымдап біз өтейік Тез, тез жүріп,жүгіріп Бақшамызға жетейік. Тәрбиеші сергіту сәтін ұйымдастырғаннан кейін балаларға орталықтағы орындарын ауыстыру керек екендігін ескертіп, орталықтағы жұмыстың нәтижелігігін қадағалайды. Орталықтағы жұмыстардың аяқталғандығың айтып, бастапқы орындарына отырғызып, берілген тапсырмаларды түсіндіреді. |
Балалар естеріне түсіре отырып, үл бала мен қыз балаға арналған киім турлері, олардын айырмашылығы, қалын және жұқа киімдер.
Бас киім,сырт киім және аяқкиім болып бөлінетіндігі туралы айтады. Тәрбиеші айтуы бойынша өздерінің киген киімдерінің түймелігін қарап, салыстырып айтады.
— Күз мезгілі — Күрте — Етік. — Жылы курте — Жемпір — Калпак
Балалар аяқкиімнің артық екендігің табады.
Бірінші орталықтағы балалар ұл балаларға, арналған, екінші орталықтағы балалар қыз балаларға арналған күрте, баскиім, етік т.б. куздік киім түрлерін өзіндік ерекшеліктерін бере отырып безіндіреді.
Өлең мазмұнына байланысты қимылдарды жасайды.
Балалар орталықтағы орындарын ауыстырып, берілген тапсырманы орындайды. Орталықтағы жұмыстарың аяқталғаннан кейін бастапқы орындарына отырып, берілген тапсырманы орындайды.
|
Рефлексиялық- түзетушілік | Тәрбиеші балалардан бүгінгі жиыннан алған әсерлерін, көніл күйлерін, немен айналысқандарын, не үйренгендерін сұрайды. | Жиыннан алған әсерлерін айта отырып, көніл күйлерін таңбаларға белгілейді. Немен айналысқандарын, не үренгендерін, ненің суретін салғанын айтады. |
Күтілетін нәтижелер:
Біледі: маусымдық белгілері бойынша киімдерді топтастыруды, ұл бала мен қыз баланың киімдерін ажырата білүді.
Игереді: күздіқ киім түрлерін, ұл бала мен қыз баланың киімдерінің өзіндік ерекшелігін.
Меңгереді: өзне- өзі қызмет етудің қарапайым дағдыларын.
Дереккөз: internet-konkursy.com
Басқа материалдар:
- Жұлдызды жұп (балабақша сайысы)
- Тіл — біздің тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз (Әдеби ертеңгілік)
- Жаңа Жылға арналған ертеңгілік : «Ертегі әлемі»
- «Қош келдің, Жаңа жыл!» тақырыбында ертеңгілік
- «Жаңа бақыт — жаңа жыл!» балабақшадағы кеш сценариі
- «Наурыз – думан!» (Мерекелік ертеңгіліктің сценарийі)
- «Төрт түлігім – ырысым» (балабақша жоспары)
- Су — тіршілік көзі (балабақша жоспары)
- Қонжыққа сыйлық (балабақша жоспары)
-
Саңырауқұлақ туралы түсінік. Балабақшаның ортаңғы тобына арналған технологиялық карта