Білім беру саласы: «Коммуникация»
Ұйымдастырылған оқу қызметінің түрі: Қазақ тілі
Тақырыбы: «Үй жануарларының таласы»
Мақсаты: Балаларға заттардың айқын образын көрсете білуге , ертегілер
туралы түсініктерін бекітіп, тілдерін ойлау қабілеттерін дамыту. Ертегілер арқылы аңдар мен үй жануарларының айырмашылығын ажыратуға үйрету.
Еске сақтау, қиялын, ойлау қабілеттерін дамыту; көпшіліктің ортасында өздерінің қалай ұстау керектігіне тәрбиелеу.
-Бір-бірін сыйлауға тәрбиелеу.
Білімділік: амандасу үлгілерін үйрету
Дамытушылық: оларды орынды қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Балаларды әдептілікке, сыпайылыққа тәрбиелеу.
- «Төрт түлігім – ырысым» (балабақша жоспары)
- Су — тіршілік көзі (балабақша жоспары)
- Қонжыққа сыйлық (балабақша жоспары)
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: әңгімелесу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Аңдар мен үй жануарларының суреттері, конверт, слайд.
Қажетті құрал-жабдықтар: жұмыс дәптер, үлестірмелі материал, түрлі-түсті қарындаштар автобус макеті.
Әдіс-тәсілдері: түсіндірме, сұрақ-жауап, ойын.
Билингвальды компоненті: мед- бал, шөп-трава, алма- яблока, сүйек- кость, жаңғақ- орешка, ірімшік- сыр.
Мұғалім:– Балалар, қонақтармен амандасып алайық. Сәлеметсіздер ме!
Шаттық шеңберге тұрайық !
— Армысың ба- алтын күн!
Арма ма- көк аспан!
Армысың ба- жер ана!
Арма ма — достарым!
Мұғалім:– Балалар, бір-бірімізге жылулық сыйлайық отбасымыз аман болсын!
Матвей – еліміз тыныш болсын!
Арыстан – ақ мол болсын!
Даша – нанымыз көп болсын!
Вика – ата-анамыз аман болсын!
Регина – бәріміз дос болайық!
Азиз – деніміз сау болсын!
Хатшы: — Сәлеметсіздер ме, «Теремок » тобына хат келді.
Мұғалім:– Сәлеметсіз бе, хат тасушы, рахмет. Хатта балалар сіздерді қазақ драма театрына ертегіге шақырыпты. Театрға бару үшін бізге тапсырмалар беріпті.
1-тапсырма . Қорапшада бірнеше ойыншықтар берілген. Сол ойыншықтарды ажырату керек.
Түлкі – ойыншық, жұмсақ, ертегіде қу.
қоян – ойыншық , жұмсақ, ертегіде қорқақ.
аю – ойыншық, қатты, ертегіде момын.
Маша қуыршақ — ойыншық, қатты, ертегіде бұзық.
Мұғалім: – Балалар, жарайсыңдар 1-тапсырмадан сүрінбей өттік.
2-тапсырма. Слайд проектордан аңның суреттерін көрсету ажырату, жабайы үй жануары екенін анықтау.Ойын: «Не нені жақсы көреді?» орындарын тап?
аю шөп,
сиыр сәбіз,
қоян бал,
ит жаңғақ,
кірпі сүйек,
тиін алма.
Сергіту сәті.
Мұғалім: Балалар, қане енді кім жұмбақ біледі жабайы,үй жануарлары туралы .
Слава: — Кішкентай ғана бойы бар,
Айналдырып киген тоны бар. (қой)
Вика: Адамға серік,
Күзетке берік. (ит)
Кирилл: Сылдырдан қорқады,
Шошынып жортады. (қоян)
Мұғалім: Человеку верный друг,
Чутко слышу каждый звук.
У меня отличный нюх,
Зоркий глаз и острый слух. (Собака)
Хвост пушистый , мех золотистый,
В лесу живет , и кур в деревне крадет. (Лиса)
Комочек пуха, длинное ухо,
Прыгает ловка, любит марковку. (Заяц)
3- тапсырма. Ертегі «Үй жануарының таласы» балаларға өзге тілде айтып түсіндіріп
автобуспен театрға баратынымызды айтып түсіндіру театрда өзін-өзі ұқыпты ұстауын,
айқайлауға болмайтынын, шағу шағуға болмайтынын айтып түсіндіру.Аялдамаға келдік автобусқа мінеміз абай боламыз.
Ертегі «Үй жануаларының таласы»
Автор: Бір күні Қожайын болыпты. Оның сиыры, жылқысы, түйесі, қойы, иті болыпты. Олар өзара таласа бастапты.
Сиыр айтыпты: Мөө мөө! Қожайын мені жақсы көреді, менің пайдам көп. Сүт беремін.
Сүтімнен айран, қаймақ, май, ірімшік жасайды, етімді пайдаланады менің пайдам көп мөө! – дейді.
Қой айтады: Мее – мее! Қожайын мені жақсы көреді, менің пайдам көп. Менің сүтімнен құрт жасайды, жүнімнен жылы киімдер тоқиды.Қожайын мені жақсы көреді меее-мее!- дейді.
Жылқы айтады: И- го-го-го! Қожайын мені жақсы көреді, менің пайдам көп. Етімнен қазы,қарта, шұжық жасайды. Мінсе көлік боламын, сүтімнен қымыз жасайды өте пайдалы,- дейді.
Түйе айтады: Қожайын мені жақсы көреді, менің пайдам көп. Сүтімнен шұбат жасайды.
Жүнімнен жылы шұлық, көрпе тігеді менің пайдам көп.
Ит айтады: Ав-аав –ав! Қожайын мені жақсы көреді, менің пайдам көп. Үйді күзетемін. Мен адамның досымын, қожайын мені жақсы көреді.- дейді.
Автор: Мына дауды естіген қожайын былай дейді.
Қожайын: Сендер босқа таласпаңдар, барлықтарыңда маған керексіңдер.
Сиырым келе ғой – сен болмасаң маған сүтті кім береді.
Қойым келе ғой — сен болмасаң маған етті кім береді.
Жылқым мында келе ғой – сен болмасаң кӛлікті қайдан табамын.
Түйем келе ғой — сен болмасаң шұбатты қайдан аламын.
Итім мында келе ғой – сен болмасаң мені кім күзетеді.
Сендер босқа таласпаңдар.
Автор: Осыдан бері үй жануарлары тату –тәтті өмір сүріп келеді. Осымен ертегіміз аяқталды. Театрдан келген соң балабақшаға келіп қорытындылау . Қайда бардық?, не көрдік? не білдік?
Балалар мен сұрақ-жауап жүргізу.
Қонақтармен қоштасайық, сау болыңыздар
Дереккөз: «Ұстаз» ғылыми әдістемелік журналы
Басқа материалдар:
- Жұлдызды жұп (балабақша сайысы)
- Тіл — біздің тірегіміз, соғып тұрған жүрегіміз (Әдеби ертеңгілік)
- Жаңа Жылға арналған ертеңгілік : «Ертегі әлемі»
- «Қош келдің, Жаңа жыл!» тақырыбында ертеңгілік
- «Жаңа бақыт — жаңа жыл!» балабақшадағы кеш сценариі
- «Наурыз – думан!» (Мерекелік ертеңгіліктің сценарийі)