SMM маманы алғашқы клиентті қалай табады?

0
1757
Иллюстрация: Freepik.com
  1. Өзіңіздің немесе таныс адамыңыздың бизнесі

Бұл ең көп таралған нұсқасы. Жақындарыңызға, таныстарыңызға жаңа курс оқып
алғаныңыз туралы айтыңыз. Ең бірінші этап осыдан басталады.

2. Оффлайн

Мұндай жағдай сіздің де басыңыздан өткен шығар. Мысалы, дүкенде, киім-кешек магазинінде, сұлулық салонында отырған кезде иесімен әңгімелесіп, немен айналысатынымыз туралы айтып кетеміз. Осылай өзіңіздің салаңыз туралы айтып беруге болады. Бұл әдіс те жақсы нәтиже береді. Өйткені кім де кім болмасын табысын арттырғысы келеді.

  1. “Кез келген дүниеден жақсы идея шығаруға тырысамын” SMM маманымен сұқбат
  2. SMM маманы Жібек Өтеп: Инстаграмды сауатты жүргізу жолдары
  3. SMM маманы деген кім?

3. Жарнама арқылы

Бұл 100% жұмыс  істейтін әдіс, және осыған кеңес беремін. Өзіңіздің қызметіңізге жақсылап жарнама жасау керек.

Одан кейін міндетті түрде өтініштер түседі, әрі қарай өзіңізге ұнағанын таңдап жұмыс жасай бересіз. Көп адам «ешкім жаңадан бастап жатқан маманмен жұмыс істегісі келмейді» деп қорқады.  Негізінде олай емес. Өзіңізге мықты жарнама бере алсаңыз, демек, болашақ клиенттің де саласын дамыта аласыз.

4. Өзіңізге дұрыс портфолио және парақшаңызды әрлеу.

СММ маманы (таргетолог, копирайтер, дизайнер) екеніңізді көрсетіп қою. Бұл әдіске үлкен мән берген жөн. Өйткені жұмыс беруші жеке парақшаңызды  сұраған кезде ұят болып қалмасын.

Бақса материалдар:

  1. Топ 5. Дизайн трендтері
  2. Вендинг кәсібінің артықшылығы мен кемшілігі
  3. «Шаштараз» бизнесін қалай бастауға болады?
  4. Фотостудия кәсібін қалай дамытуға болады?
  5. ҰБТ тапсырушы түлектерге ақыл-кеңес
  6. Мектеп оқушыларына 6 кеңес
  7. ҰБТ тапсырушыларға Шиара Құдайбергеновадан кеңес
  8. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  9. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  10. Web-дизайнер деген кім?
  11. Кофе-киоск кәсібін бастау үшін…

ПІКІР ҚАЛДЫРУ