Бизнесті дамытудың 11 жолы

0
670
Иллюстрация: Freepik.com

1- УТП (уникальное торговое предложение)
Бұл сенің бизнесіңде өмірі болатын предложение. Конкуренттеріңнен басымдылығыңды қысқа бір ақ сөйлеммен жеткізу керек. Мысалы: 1 жыл бойы Шонбай онлайн университетімен үздіксіз дамы.

2- Оффер
Бұл уақытша ұсыныс. Нақты дедлайн бар. Мықты оффер болғанда ажиотаж болады. Офферді жақсылап ойлан. Мысалы: алғашқы төлеген 10 адамға Қуаныш Шонбаймен секретный чатқа доступ + сыйлыққа Гами American style ақылы тренингінің видеосы

3- КП (Коммерческое предложение)
Көбінесе b2b форматында қолданылады. Әдемі фирменный стильде структуралары ескеріліп жасалған КП сатылымға алып келеді.

4- Call to action (әрекетке итермелеу)
Иә, товарың керемет, сапасы да жақсы екен. Бірақ рекламаңда әрекетке итермелемесең, барлығы бос сөз. Мысалы: подробнее батырмасын бас, свайп жаса, запишись на бесплатную диагностику, забронируй, төлем жаса. Ұялсаң, сатылым болмайды.

5- Сайт (лендинг пейдж)
Қиын, ұзақ, көп беттерден тұратын сайттардың заманы өтті. Қазір сайт қысқа, аз текст, әдемі көздің жауын алатындай болуы керек. Көп кәсіпкерде сайт бір жасалып қалып кетеді. Заголовок ауыстыр, офферді басынан қара, дизайн жаңарт, видео контент қос.

6- Сататын видео
Бұл өте өте маңызды. Өйткені видео арқылы клиент сізді көреді. Көргенде эмоциясына, больдеріне тие білсеңіз сатылым болады. Ұзақтығы ары кетсе 1 минут, басы адамның көңілін ұстап алатындай болуы керек.

7- Сататын баннер, пост
Баннерде көп текст болмай, әдемі нақты нақты ұсыныстар болса. Жақсы дизайнер маманға жүгін.

8- Блогерлармен жұмыс.
Бартерге немесе сатып аласың. Сол блогерге промокод беріп, именно сол блогердан қанша сатылым болғанын есепте. Мини блогерлар тиімді, бағасы арзан. Нәтижесі үлкен блогерлардан асып түсуі мүмкін.

9- Үнемі акция.
Мысалы осы аптада осындай ұсыныс бар деп көрсеткенге жақсы. Бірақ четко дедлайны болсын. Креатив керек, 50% жеңілдікпен жыл 12 ай сатпа.

10- Таргет
Таргетке бір постты продвигать етіп жібере салмай, серьезно қарашы. Сататын видео, офферы мықты, call to action бар, уақытымен шектеулі ұсынысты жібер. Показательдермен жұмыс, таргетке жұмсаған бюджетті көтеріп отыру керек.

11- Ретаргет
Сенің сайтыңа кірген адам ол сенің ұсынысыңа қызыққан адам. Сайтқа пискель қойып, сол адамға басқа видео немесе кейс, отзыв арқылы өзіңді қайта көрсет. Ұсынысың жақсы болып, сені қайта, қайта көріп сатып алуы мүмкін. Қолдан.

Дереккөз: Shonbay.online

Басқа материалдар:

  1. Математиканы түсінуге көмектесетін ТОП 7 кітап
  2. ҰБТ тапсырушыларға Шиара Құдайбергеновадан кеңес
  3. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  4. SMM маманы деген кім?
  5. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  6. Web-дизайнер деген кім?
  7. Таргетологтың қызметі қандай?
  8. Контекстолог деген кім
  9. Копирайтер деген қандай мамандық?
  10. Контекстолог деген кім?
  11. Оқушы мен студентке арналған ең пайдалы 10 қолданба
  12. ҰБТ-да төмен нәтиже көрсетудің себебі қандай?
  13. Мектеп оқушыларына 6 кеңес
  14. Жетістікке жетелейтін 19 әдет
  15. Адам миы туралы қызықты 30 мәлімет

ПІКІР ҚАЛДЫРУ