CNN-нің негізін қалаушы Тед Тернер

Роберт Эдвард «Тед» Тернер III 1938 жылы 19 қарашада Цинциннатиде (Огайо, АҚШ) жарнама агенттігі иесінің отбасында дүниеге келді. Ол Маккалли ер балаларға арналған мектебін (Чаттануга, Теннеси) бітірді, содан кейін Браун университетіне оқыды (Провиденс, Род-Айленд), бірақ өзін-өзі дұрыс ұстамағаны үшін оқудан шығарылды.

Тед Тернер өзінің өмірінде көп нәрсе жасады. Бірақ оның ең әйгілі туындысы — CNN, әлемдегі ең танымал жаңалықтар компаниясы.

1964 жылы Тед екінші рет үйленеді. Ширли Смит оның таңдаулысына айналды. Осы уақытта ол өзінің компаниясына мүлдем жаңа нарыққа шығуға мүмкіндік беретін жаңа нәрсе қажет екенін түсіне бастайды. Тед әкесі сияқты сыртқы жарнамамен жұмыс жасағысы келмеді. Радио мен теледидардан әлдеқайда жоғары пайда табуға болатын жаңа жарнамалық құралдар пайда болды. Сонымен қатар, Тед үкіметтегі байланыстардың маңыздылығын түсінеді және Республикалық партияның мүшесі болады.

1967 жылы Тернер WTCG сатып алады. Сол уақытта бұл компания банкроттыққа ұшырап тұрған болатын, сондықтан CNN-дің болашақ негізін қалаушы оны тек тиынға алды. Тед бірден жұмысқа кірісті. Алдымен ол арнаның тарату саясатын қайта қарады. Ол жаңалықтарды бәсекелестерден басқаша көрсетуге шешім қабылдады. Әдетте олар мұны сағатына 2 рет жасаса, мысалы, бірінші эпизод кешкі 18: 00-де басталып, екінші бөлім 18: 30-да басталса, Тед хабар тарату кестесін сәл ауыстырды — бірінші эпизод әдеттегіден 5 минутқа кеш болды. Ал екіншісі келесі сағаттан 25 минут бұрын басталды. Бұл тәсіл сәтті болды, өйткені бұл Тернердің жаңалықтарынан бәсекеден ерекшеленуіне мүмкіндік берді. Кем дегенде хабар тарату желісінде.

1970 жыл Тед Тернер үшін екі маңызды оқиға болды. Біріншіден, оның әкесінің сыртқы жарнама компаниясы АҚШ-тың оңтүстігіндегі сегментіндегі ең ірі компанияға айналды. Бұл үлкен жетістік болды. Екіншіден, Turner Broadcasting Systems құрылды, оның айналасында Тед Тернердің барлық телевизиялық жобалары салынады. Көрермендер WTCG-ге рұқсат берді. Арна өзінің аудиториясын үнемі көбейтіп отырды және бұл жарнамадан түсетін кірістің өсуіне ықпал етті. 1977 жылы Тед Тернер АҚШ-тың желкенді кубогын жеңіп алу арқылы өзінің іскерлігіне сәттілік қосады.

1980 жылы CNN (Cable News Network) дүниеге келді. Белгілі бір дәрежеде ол кезде бұл нағыз революция болатын. CNN тәулік бойғы жаңалықтар арнасы болды. Пішім өте сәтті болды, көп ұзамай CNN Америкадан тыс кеңейе түсті. Дәлірек айтсақ, бұл CNN International арнасы дүниеге келген 1985 жылы болған. Бір жылдан кейін Тернер өзін кино бизнесінде сынап көруге шешім қабылдап, Кирк Киркоряннан Metro Goldwyn Mayer сатып алады. Өкінішке орай, сатып алу өз нәтижесін берген жоқ. Нәтижесінде компания құтылуға мәжбүр болды.

MGM сатып алғаннан кейін екі жылдан кейін Тернер тағы бір сәтсіздікке ұшырады — ол әйелімен ажырасты. ал үш жылдан кейін ол әйгілі актриса Джейн Фондаға үйленеді. Сол жылы CNN «Дала дауылы» (Буря в пустыне) операциясының ерекше трансляциясын көрсетеді. Трансляция көп қаралым тудырды, содан бері мұндай әрекеттерді CNN үнемі жүргізіп келеді.

1993 жылы CNN арнасы Ресей Федерациясы Жоғарғы Кеңесінің дауылын эфирден көрсетті. Күні бойы CNN арнасы жайлы Ресей арналарының бірінде видео көрсетілді. Жалпы алғанда, 90-жылдардың басында Тернердің туындысы медиа нарықтағы ең ықпалды ойыншыға айналады деп ешкім күмәнданбады.

1996 жылы Тернер Turner Broadcasting Systems Times Inc сатады. Келісім 7,4 миллиард долларды құрады. Сонымен бірге Тед жаңа кәсіпорында 10% үлес пен вице-президентті алды.

Бір қызығы, Тед Тернер CNN-дің жаңалықтарды көпшілікке жеткізуіне ешқашан араласпаған. Руперт Мердоктың жарияланымдары әрқашан өздерінің негізін қалаушының ұстанымын ұстанған кезде, Тернер бәрінен аулақ болды. Оның бір басымдығы болды, ол оны сақтады — пайда табу. Оның  ойландырған жалғыз нәрсе.

Айта кету керек, Тед Тернердің айтуынша, ол төрт рет банкротқа ұшырауға жақындаған. Бірінші әкесі қайтыс болған кезде, Тед оның компаниясының иесі болды. Ол небәрі 24 жаста еді. Оның іскери тәжірибесі аз болды, ал компания жұмсақ тілмен айтқанда, жиіркенішті жағдайда болды. Онда да Тернердің әңгімесі аяқталуы мүмкін еді. Мүмкін банкроттықтың екінші жағдайы 1970 жылы Тед Channel-17-ге ие болған кезде болды. Содан кейін 1980 жылы CNN және 1985 жылы MGM болды. Бұл жобалардың бәрі сәтті болмады, бірақ бірде-біреуі Тернердің банкрот болуына әкелген жоқ.

Ол ешқашан тәуекелге барудан қорықпайтын. Тернердің өзі бұл туралы бәріне айтады: «Мен бала кезімнен өзіме қайталай бердім:« Мен әлемнің билеушісі болғым келеді! ». Көлемді және дәл тұжырымдау маған ұсақ-түйек заттарға зая кетірмей, үлкен өмір сүруге көмектесті. Мен әлсіздік, сәтсіздіктерді қабылдамаймын. Наполеон әрқашан менің кумирім болды».

Тернер CNN журналистеріне «шетелде» сөзін қолдануға тыйым салып, оны «халықаралық» сөзімен ауыстыруға кеңес берді. Іске қосылғаннан кейін 15 жыл өткен соң, 1995 жылы CNN жазылушыларының саны әлемнің 140 елінде 156 миллион адамға жеткенде, Тернер арна қызметкерлері арасында тағы бір тыйым салды. Оларға «болмайды», «жұмыс істемейді» және «мүмкін емес» сөздерін айтуға қатаң тыйым салынды.

1982 ж. Тед Тернер Форбс журналы бойынша Америкадағы ең бай 400 адамның бірі болды.

 

Жұмабек Аяулым

«Тұран» университеті

Сенің өміріңді бұзатын 5 психологиялық жарақат

Көптеген психикалық бұзылулар, адамдармен дұрыс қарым-қатынас құра алмау, тіпті физиологиямен байланысты аурулардың түпкі себебі балалық шақта болған жағымсыз оқиғалардан қалған психологиялық жарақаттарда болуы мүмкін.

Психологиялық жарақат — қатты күйзелісті бастан өткізгеннен жүректе қалатын дақ, адамға келтірілген физикалық не психологиялық зорлық-зомбылықтың нәтижесі. Ол адамның психикасын бұзып, психикалық, психосоматикалық ауруларға жеткізуі мүмкін.

Ең ауыр психологиялық жарақаттар балалық шақтан бастау алады және олар көп жағдайда отбасыдағы зорлық-зомбылықпен байланысты.

Зерттеулердің қорытындысы зорлық көрген балалардың келешекте үрей (тревога), депрессия, өзін-өзі төмендете бағалау, ПТСБ (посттравматикалық стресстік бұзылулар) синдромына, өз-өзіне қол жұмсауға бейімділікке душар болатынын дәлелдеді. Сондай-ақ, психологиялық жарақаттың физикалық денсаулыққа да кері әсерін тигізетіні дәлелденді. Психожарақаттар келесі психосоматикалық ауруларға жеткізуі мүмкін: нейродермит, стенокардия, миокард инфарктісі, асқазан-ішек жолының жарасы және т.б.

Бұл жазбада ересек өмірде адамның қоршаған ортамен қарым-қатынас жасауына кері әсерін тигізетін 5 психологиялық жарақатпен танысамыз.

Егер сен психологиялық жарақаттардың бірін өзіңнен тапсаң, дереу білікті психотерапевттің көмегіне жүгінуің керек.

1. «Сенен зияннан басқа ештеңе күтуге болмайды!»
Сезім(-дер), жағдай: ҚОРЛАУ, КЕМСІТУ

Жалпы көрінісі: ата-ана баласын ашық түрде кемсітеді: қорлайды, түкке тұрғызыс бейбақсың деп атайды, мазақтайды. Мұны тек ашық түрде ғана емес, пассивті-агрессиялық формада да істеуі мүмкін: сарказм арқылы не қойылған адамға мүлде сәйкес келмейтін лақап ат қою арқылы және т.б. Мұндай қылықтарын ересектер «балаларына тәрбие беріп, ынталандырып жатырмыз» деп ақтап жатады.

Кемсітудің күнделікті өмірдегі мысалы: бала бар ынтасымен сурет салып, ата-анасына көрсетуге әкеледі. Ал ата-ананың тарапынан мақтау мен мақұлдаудың орнына «салған суретің онша емес», «сурет салып, босқа уақыт құртқанша, үйдің тірлігін істемедің бе?» дегенді естиді.

Қандай салдарлары бар: балалық шағында кемсітуді басынан өткізген адам неврозға шалдығады, ал бұл өз кезегінде «үздік оқушы» синдромына немесе перфекционизмге әкеп соқтырады. Барлығынан үздік болуға шамадан тыс ұмтылыс арқылы кемсітуді басынан өткізген адам бала кезінде ата-анасы бере алмаған махаббат пен сүйіспеншілікке іштей қол жеткізуге үміттенеді. Сонымен қатар, ата-ана тарапынан кемсітулер өз-өзіне сенімсіздік, жеңіліп қалу қорқынышы, енжарлыққа да жеткізуі мүмкін.

2. «Кейін көрейік (істейік, барайық және т.б), жақсы ма?»
Сезім(-дер), жағдай: ЕЛЕМЕУ, ЕСКЕРМЕУ, КӨҢІЛ БӨЛМЕУ

Жалпы көрінісі: баламен сөйлесудің орнына ата-ана оны қамтамасыз ету үшін бар уақытын жұмысқа арнайды. Бұл жағдайда «түсініктердің ауысуы» байқалады. Ата-ана балаға деген махаббатты беріп жатырмын деп оны тек жайлы жағдайларда ұстап, қамтамасыз етіп отырғанын меңзейді. Мұндай отбасы сырттан қарағанда берекелі болып көрінуі мүмкін: баланың қарны тоқ, киім-кешегі киюлі, қымбат ойыншықтармен ойнайды, түрлі дамыту орталықтарына барады, алайда бұның барлығы балаға бақыт әкелмейді.

Мұндай жағдайда бала өзінің мәселелерін ата-анасына айтуға тырысқанда оған ата-ана тарапынан: «Көрмейсің бе? Мен шаршап тұрмын! Мазамды ала бермеші!» деген жауаптарды естуі мүмкін. Баланың сөзін ешкім тыңдағысы келмейді, бала өзін бөтен адамдай сезінеді.

Қандай салдарлары бар: балада жалғыздық, сенбестік сезімдері пайда бола бастайды. Бұл сезімдерді бала алдағы өмірде де өзімен әкетеді. Ол қарым-қатынасқа түседі, бірақ кезінде ата-анасының оған азғантай болса да көңіл бөлмей, «тастап кеткенін» ұмыта алмайды. Мұндай эмоционалды «жүкпен» жүрген адам ұзақ уақыттық қарым-қатынастар құра алмайды.

Үйде балаға жеткілікті көңіл бөлінбейтіндіктен, онымен сөйлесуге ешкімнің не уақыты, не мұршасы жоқ болғандықтан, бала өзін қажетті сезінетін, оны бағалайтын ортаны сырттан іздеп бастайды.

Кейбіреуі жалғыздықтан құтылу үшін алкоголь немесе есірткі заттарын тұтынады, тәуелділік тудыратын онлайн ойындарға бас ұрады және т.б.

3. «Баланың болашағы үшін қайтсек те бірге тұруымыз керек!»
Сезім(-дер), жағдай: ӨЗ-ӨЗІН КІНӘЛАУ

Жалпы көрінісі: жұбайлар бір-бірін жек көреді, өзара сөйлеспейді, бірге бір шаңырақтың астында тұрғылары келмейді, алайда бала үшін деп өз-өздерін мәжбүрлеп бірге өмір сүреді. Мұндай отбасыда тұратын бала ата-анасының арасындағы суық қарым-қатынасты байқап, келіспеушіліктерден туатын ұрыс-керісті көріп, бұның барлығына өзін кінәлай бастайды. Ата-ана балаға барынша білдіртпей бірге тұруы мүмкін, бірақ шиеленіс ұсақ-тұяқта білініп, ешқайда жоғалып кетпейді. Бала бұны іштей сезеді. Егер ата-ана баланың көзінше үнемі ұрысып, балаға не әкенің, не ананың жағына шығуға мәжбүр ететін болса, одан бетер кері әсерін тигізеді.

Қандай салдарлары бар: бала әлденеге ата-анасының үлгісімен үйренеді, ал егер ол үйде әкесі мен анасының бір-бірін сүймейтінін, өзара сөйлеспейтінін, суық қарым-қатынас ұстанатынын көрсе, өзі де не өзін, не басқаны сүюді, өз сезімдерін білдіруді үйрене алмайды. Мұндай адам эмоционалды тұрғыда жабық болады. Ол өзін басқаларға тек мәселе тудыратын адамдай сезінеді. Ал бұл өз кезегінде өз-өзіне қол жұмсау жайлы ойлардың тууына септеседі.

Мұндай тәжірибені бастан өткізген адамды өмір бойы кінә сезімі қысады. Ол ата-анасының өмірін құртқанына өзін кінәлап, егер «мен болмасам, олардың өмірі мүлдем басқаша болар ма еді» деп санауы мүмкін.

4. «Мамасының алтыны (құлыншағы, айы, күні және т.б.)»
Сезім(-дер), жағдай: ШЕКТЕН ТЫС ҚАМҚОРЛЫҚ КӨРСЕТУ

Жалпы көрінісі: сырттан қарасаң, шектен тыс қамқорлық ата-ананың балаға деген шексіз махаббаты болып көрінуі мүмкін, бірақ мұндай қамқорлықтың артында баланы өзінен жібергісі келмеу, бала арқылы өзі орындай алмаған армандары мен мақсаттарын жүзеге асыру тұруы мүмкін.

Шектен тыс қамқорлық жағдайында өсетін бала отбасылық шешімдердің қабылдануына қатыспайды, оның орнына барлығын шешім қойған. Балаға қайтыс болу, жерлеу, ажырасу секілді маңызды отбасылық оқиғалар жайлы айтылмайды. Ал баланы жақын адамның жерлеуіне апармаса, бала жақын адамын жоғалту табиғи процесін бастан өткізуге мүмкіндігі болмайды.

Әлгіде ойын алаңында бес жасар қыздар мен олардан үлкен қыздардың қақтығысына көзім шалып қалды. Бір әже өз немересін үлкен қыздардың уысынан шығарып, құтқаруға асығу арқылы немересінде құрбан (жертва) позициясын қалыптастыруға септігін тигізіп жатты. Қандай да қиындықтар тумасын, ата-ана баласына қиындықтарды өзі еңсеріп үйренуіне мүмкіндік беруі керек. Баланың орнына шешпеуі керек!

Қандай салдарлары бар: шектен тыс қамқорлық көрсетілетін отбасыда бала өз-өзін, өзінің сезімдері мен қалауларын тыңдап үйрене алмайды, себебі ата-анасы оның орнына барлығын шешеді. Ол өзінің не қалайтынын білмейді.

Шектен тыс қамқорлықтың кесірінен адам жалтақ (несамостоятельный) болып өседі. Өзге адамдардың пікірлеріне тәуелді болады.

5. «Егер мен ұрып-соқпасам, адам болмайсың»
Сезім(-дер), жағдай: ФИЗИКАЛЫҚ ЗОРЛЫҚ-ЗОМБЫЛЫҚ

Жалпы көрінісі: біздің мәдениетте зорлық-зомбылық — нақты анықтамасы жоқ түсінік. Көп адамдар балаларды ұрып-соғу тәрбие берудің ажырамас бөлшегі есебінде санайды («аюға намаз үйреткен таяқ», «баланы ұрып тәрбиелесең, ешқашан ұмытпайды»). Біздің қоғамда баланы көк ала қойдай сабаған болсаң, оған физикалық зорлық-зомбылық көрсеткен деп түсінеді, алайда баланың жеке шекарасын бұзуда кез келген әрекет (желкеден қойып қалу, құйрығынан ұру, белдікпен (ремень) сабау және т.б.) зорлық-зомбылық болып есептеледі.

Егер ата-ана мен баланың арасында жалғыз контакт тек ата-ананың баласын ұрып-соғуы кезінде орын алатын болса, балада немқұрайлы қарағаннан гөрі мені ұрып-соқсын деген байланыс пайда болады. Көп ата-аналар балалары әдейі жаман қылықтарға баратынына налады. Мүмкін, осылайша бала ата-анасының ұрып-соғу реакциясы түрінде назарын аудартып, оларды қарым-қатынасқа шақырып тұрған болар.

Қандай салдарлары бар: баланың өз денесімен қатынасы нашарлайды. Әбден қорқыныш сезіміне батып, тұрақты ішкі шиеленісте жүрген балаға босаңсу (расслабление) қиындық тудыратын болады.

Көп жағдайда егер үйде физикалық зорлық-зомбылық болса, бұл тәжірибе сыртта да жалғасады (мектепте): не баланы ұрады, не ол біреуді ұрады. Физикалық зорлық-зомбылық баланы өмір бойы бағынышты позицияда шешім қабылдап, әрекет етуге мәжбүрлеуі мүмкін.

Сонымен, бұл жазбада кең таралған 5 психологиялық жарақатпен танысып шықтық. Егер психологиялық жарақаттардың бірін өзіңнен тапсаң, кешіктірмей білікті психотерапевт маманның көмегіне жүгін.

Cөзіме сен, бұл өте маңызды. Бір психологиялық жарақат бүкіл өміріңді құрдымға жіберуі мүмкін. Психикалық денсаулығыңа қарап жүр!

Дереккөз: ҰБТ академиясы

Басқа материалдар:

  1. Атының өзі қызық 8 кітап
  2. Кітап таңдағанда ТОП-5 кеңес
  3. Тәрбиелі бала өсіру үшін ТОП-7 кітап
  4. SMM маманы деген кім?
  5. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  6. Web-дизайнер деген кім?
  7. Таргетологтың қызметі қандай?
  8. Контекстолог деген кім
  9. Копирайтер деген қандай мамандық?
  10. Контекстолог деген кім?
  11. Оқушы мен студентке арналған ең пайдалы 10 қолданба
  12. ҰБТ-да төмен нәтиже көрсетудің себебі қандай?
  13. Мектеп оқушыларына 6 кеңес
  14. Жетістікке жетелейтін 19 әдет
  15. Адам миы туралы қызықты 30 мәлімет

Кітап оқу кезінде нені білу керек?

Иллюстрация: Freepik.com

1. Кітап оқуға арналған орын болғаны дұрыс. Ыңғайлы әрі ауасы таза болғаны жақсы.

2. Жарық сол жақтан түсуі керек.

3. Кітап пен көз арасы 30-35 см болғаны абзал.

4. Жолда кітап оқымауға тырысу керек. Себебі көзге салмақ түседі.

5. Кітапты тыныштықта оқыған абзал. Себебі адамның назарын аударып, ойын бұзатын нәрселер болмайды. Ақпарат та жақсы меңгеріледі.

6. Кітаптың жанында дәптер болғаны жақсы. Кітаптан түртіп алатын ақпараттар, жаңадан туындаған идеялар, дәйексөздер болады, соларды дер кезінде жазып отыру керек.

7. «Помодоро» тәсілін қолданыңыз. Яғни, 25 минут кітап оқып, 5 минут демалыңыз. Демалыс кезінде телефоныңызды қарап, су әкеліп, көзге жаттығу жасап алыңыз.

8. Кітаптан конспект жасаған дәптерді қайталап оқып тұрыңыз. Ол жаңа кітап оқуға шабыт береді, идеяларды еске түсіреді.

9. Оқитын кітаптардың тізімін жасап қойыңыз. Бұлай жасаудың пайдасы сол, не оқимын деп ойланғанда кітабыңыз әрдайым дайын тұрады әрі қанша кітап оқығаныңыз да көз алдыңызда тұрады.

10. «Бақуатты адамдарда – үлкен кітапхана, кедейлерде – үлкен теледидар болады» деген өмірден алынған сөз бар. Сондықтан өзіңізге ұнаған, айтары көп, пайдалы кітаптарды өз кітапханаңызға жинағаныңыз жөн. Ол үшін, қажет болса, айлығыңыздың аз ғана бөлігін (5%) жұмсап отырсаңыз жеткілікті.

11. Күн сайын кітап оқитын бір уақытыңыз болғаны дұрыс, мысалы, 1-2 сағат. Егер мұндай мүмкіндік болмаса, онда бір күн ішіне бөліп тастап, 20-30 минуттан оқыңыз.

12. Егер аудиокітап таңдасаңыз, ол көркем әдебиет болғаны дұрыс. Ал талдауды қажет ететін кітаптарды қағаз түрінде оқыған дұрыс.

13. Оқыған кітаптарыңызбен бөлісіп отырыңыз. Егер бөліссеңіз, оқығаныңыз есіңізде қалады.

Басқа материалдар:

  1. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер
  2. Менің педагогикалық тұлғалық орным (жас мамандарға арналған тренинг)
  3. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдермен психологиялық тренингтер жинағы
  4. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  5. Балаларды тәрбиелеудің психологиялық қағидалары
  6. Ата-ананың психологиялық құзіреттілігі – бала саулығының кепілі
  7. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  8. Бірінші не көрдіңіз: түлкі ме, дельфин бе? 
  9. 4-5 жастағы балаларға арналған бинарлық сабақ
  10. Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдермен психологиялық тренингтер жинағы (Карточкалар иерархиясы)

Өмірді өзгертетін ТОП-5 кітап

Иллюстрация: Freepik.com

1. Түйсігіңмен ойла 

Джон Кехоның кітабы талай адамның миын өзгертіп жіберген. Бала кезден қалыптасып қалған шектеулерді бұзады. Ойды дамуға, өзгеруге бағыттайды.

Түйсігіңмен ойла

2. Өмірден мән іздеген жан

Өзіне қол жұмсағысы келген адамдар осы кітапты оқыған соң, өмірге риза адам боп өзгерген. Соңғы жүз жылдықта 10 млн аса тиражбен жарық көрген психологтың кітабы.

Жания - Книги / журналы - OLX.kz

3. Имани гүл 

Мүмкін сен өзің байқамайтын шығарсың. Ал айналаңда Алла Тағаланың кереметтері үздіксіз болып жатыр. Бұл кітапты оқыған соң таңғажайып әлемге тап боласың. Иманың күшейіп, әр заттан құдайдың құдіретін көресің.

Имани гүл
4. Өркениетті адам 

Адамдар 35-40 жасқа келгенде тоқырауға тап болады. Өйткені ары қарай мақсат жоқ. Үйлену, үй салу, бала-шағалы болу, көлік алу деген секілді мақсаттардың бәріне жетіп қояды. Бұл кітап өлгенге дейін өшпейтін мотивация тауып береді.

Өркениетті адам

5. Өміріңді өзгертетін 100 әдіс

Бұл кітапта өмірден алынған мыңдаған оқиғалар бар. Олардың бәрінде өмірін өзгерткен адамдар баяндалған.

Өміріңді өзгертетін 100 әдіс

Ұқсас материалдар:

  1. Өз өзіңізге деген сенімділікті арттырыңыз…
  2. Мұғалімдерге арналған 3 таптырмас сайт
  3. Ұстаздар қалай қосымша табыс таба алады?
  4. Ұстаздарға арналған тренинг: «Педагогтардың кәсіби жануы»
  5. «Көтеріңкі көңіл-күй-жанға қуат береді» сергіту тренингі
  6. «Сәттілік серік болсын» атты әлеуметтік-психологиялық тренинг бағдарламасы
  7. 11 сынып оқушыларына арналған тренинг- сабақ
  8. Жас маманға 8 кеңес

Ғұндардың жаулап алушылық жорықтары ежелгі заманнан ортағасырларға өтудің бір факторы ретінде (Сабқ жоспары)

Иллюстрация: Freepik.com

Сынып: 10

Пәні: Дүниежүзі тарихы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

3-бөлім Мемлекет, соғыс және революциялар тарихынан

3.2. бөлімше Әлем тарихының барысына әсер еткен әскери — саяси оқиғалар

Сабақтың тақырыбы: Ғұндардың жаулап алушылық жорықтары ежелгі заманнан ортағасырларға өтудің бір факторы ретінде

Осы  сабаққа негізделген оқу мақсаты:

10.3.2.4 халықтардың ұлы қоныс аударуының жағымды және жағымсыз салдарларын анықтау;

10.3.2.5 тарихи деректердің негізінде антикалық дәуірден орта  ғасырларға өту заңдылығын тұжырымдау.

Сабақтың мақсаты: Ұлы қоныс аударудың себептерін және оның әлем тарихын дамытуға әсерін талдайды.

Бағалау критерийлері:

Білім алушы:

  • Халықтардың Ұлы қоныс аударуының жағымды және жағымсыз жақтарын көрсетеді;
  • Тарихи деректердің негізінде антикалық дәуірден орта ғасырларға өту заңдылығын анықтайды.

Тарихи концепт: Себеп пен салдар

Тілдік мақсаттар:

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Ұлы көші-қон, ғұндар, антикалықтар, орта ғасырлар, салдарлар, остготтар, вестготтар, вандалдар, римляндар, германдықтар, сарматтар, кельттер, миграция.

Құндылықтарды дарыту: Толеранттылық, бейбітшіліксүйгіштік, гуманизм, өмір бойы оқу, теңдік, ұлттық сана, патриотизм, жаһандану.

Пәнаралық байланыстар: География, Қазақстан тарихы

АКТ қолданылуы: Планшет, ноутбук, интерактивті тақта

Бастапқы білім: Оқушылар 6 сыныптағы Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы білімдерімен байланыстырады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі.

Сәлемдесу. Түгелдеу

Өткен тақырыпты қайталау. Антикалық дәуірде құрылған әлемдік империялар  (оқу карточкалары арқылы үй тапсырмасын пысықтау “Quizlet”).

Сабақ тақырыбына және мақсаттарға шығу. Бағалау критерийлерімен танысу.

Сабақтың ортасы

«Конверттегі тапсырма» әдісі

Тапсырма 1

Халықтардың ұлы қоныс аударуының салдары туралы зерттеу жүргізу.

Бағалау критерийлері: Халықтардың ұлы қоныс аударуының себептерін анықтау

Дескрипторлар

— ХҰҚА себептерін анықтайды

— ХҰҚА әр себебін аргументтейді

— ХҰҚА себептері туралы жалпы қорытынды жасайды

Таратпа материал

Қосымша 1

http://lektsia.info/9x7ae.html

Тапсырма 2

Халықтардың ұлы қоныс аударуының салдары туралы зерттеу жүргізу.

Бағалау критерийлері:

Халықтардың ұлы қоныс аударуының салдарын зерттейді

Дескрипторлар

— ХҰҚА оң салдарын анықтайды;

— ХҰҚА  теріс салдарын анықтайды;

— Әрбір жағдайды дәлелдейді;

— Кейінгі тарихи даму үшін ХҰҚА маңыздылығы туралы жалпы қорытынды жасайды

ХҰҚА салдарлары
ОҢ ТЕРІС
 

 

 

Қорытынды:

Таратпа материал

Қосымша 2

https://sites.google.com/site/velikoepereselenienarodov/padenie-zapadno-rimskoj-imperii-obsie-rezultaty-varvarskih-zavoevanij

Тапсырма 3

«Антикалықтан орта ғасырға өту прогресс болды ма, әлде регресс болды ма?» деген сұраққа жауап беру.

Бағалау критерийі:   Антикалықтан орта ғасырға өтуінің  прогресс/ регресс болғанын тұжырымдайды

Дескрипторлар:

— Антикалықтан орта ғасырға өтудегі прогрессивті белгілерін анықтайды

— Антикалықтан орта ғасырларға өтудің регрессивті белгілерін анықтайды

— Әрбір жағдайды дәйекті аргумент келтіру арқылы талқылайды;

— қорытынды жасайды.

Антикалық дәуірден орта ғасырға өту
Прогрессивті белгілері Регрессивті белгілері
   

 

 

 

 

Қорытынды:
Таратпа материал

Қосымша 3

Тапсырма 2

Көп таңдауы бір жауабы бар тапсырманы орындаңыз

Бағалау критерийі:

Тапсырманың дұрыс жауабын көрсетеді

Дескриптор:

—          бір  жауапты көрсетеді

1.Б.з.б. ІІІ ғ. Ғұндардың билеушісі:

А) Ругила    В) Мөде      С) Аттила

2. Ғұн мемлекеті оңтүстік және солтүстік болып 2-ге бөлінді:

А) б.з.б. І ғ.     В) б.з.б. ІІІ ғ.      С) б.з.б. ІV ғ.

3. Аттила билікке келген жыл

А) 400 жыл         В) 434 жыл      С) 453 жыл

4. 476 жылы болған оқиға:

А) Халықтардың ұлы қоныс аудару оқиғасы басталды;

В) Ғұн көсемі Аттила Рим империясына шабуыл жасады;

С) Каталаун жазығында ғұндар, герман тайпалары және римдіктердің арасында шайқас болды

5. Халықтардың ұлы қоныс аударуы  оқиғасына бастауына негіз болған тайпа:

А) остготтар         В) аландар         С) ғұндар

http://ya-simkina.narod.ru/R1-2.htm

Бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі

Мұғалімнің кері байланысы

 Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау 

Ж  (QR код әдісі)

Тапсырма 1

картамен жұмыс

Бағалау критерийі:

Ғұн және герман тайпаларының жылжу бағыттарын кескін картада белгілейді

Дескрипторлар:

  1. Ғұн тайпаларының батысқа жылжу бағыттарын кескін картада бейнелейді;
  2. Герман тайпаларының (вестгот, остгот, вандал) батысқа жылжу бағыттарын кескін картада бейнелейді

 

Өзара бағалау және өзін-өзі бағалау

Өзара бағалау және өзін – өзі бағалау

Бекіту сұрақтары («the hat» әдісі)

  1. Халықтардың Ұлы қоныс аударуы қандай оқиға?
  2. Халықтардың Ұлы қоныс аударуы оқиғасының басталуына ықпал еткен тайпалар кімдер?
  3. Ғұн тайпаларының батысқа жорығын ұйымдастырған тұлға кім және ол туралы қандай ақпарат айта аласыз?
  4. Халықтардың Ұлы қоныс аударуы оқиғасының нәтижесі қандай болды?
  5. Батыс Рим империясына шабуыл жасаған герман тайпаларын атаңыз?
  6. Батыс Рим империясының құлауына қандай жағдайлар әсер етті?

Рим империясының құлауы Еуропада қандай өзгерістерге жол ашты?

Сабақтың соңы

       Рефлексия «Жетістік баспалдағы»

       Үйге тапсырма. Қосымша әдебиеттерді пайдаланып, ғұндардың тұрмыс – тіршілігі туралы эссе жазып келу

 

 

Жорыкбаева Фариза Бекболатовна
Жамбыл облысы
Тараз қаласы
Ю.Гагарин атындағы №29 орта мектебінің 
Тарих пәнінің мұғалімі

Сүйіспеншілік пен жақсылық жолы (Өзін-өзі тану пәнінен сабақ жоспары)

Иллюстрация: Freepik.com

Мектеп: Бурыл орта мектебі

Мұғалім: А.Тажибекова

Сынып: 3 «в»  

Тақырып: Сүйіспеншілік пен жақсылық жолы. №26 сабақ

Құндылық: ішкі тыныштық

Қасиеттер: әдептілік, сабырлылық, қамқорлық

Мақсаты: оқушыларға адам өміріндегі сүйіспеншілік пен жақсылықтың маңыздылығын ұғындыру арқылы ішкі тыныштық құндылығының мәнін ашу.

Міндеттері:

Білімділік: «сүйіспеншілік», «жақсылық» ұғымдары туралы түсінік беру;

Дамытушылық: барлығын сүйе білуге, сүйіспеншілікпен жақсылық жасауға баулу;

Тәрбиелік: балаларды сабырлылыққа, әдептілікке, қамқорлыққа тәрбиелеу.

Ресурстар: (құралдар, мәліметтер)
Сабақ барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Балалардың сабаққа дайындығын тексеру, түгендеу,

5 «Т» ережесін сақтауға шақыру:

Тәртіп

Талап

Тыныштық

Тазалық

Татулық

 

Жағымды көңіл күйге келу. Нұрға бөлену

Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады.

Елестетіп көріңіз: Күн нұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанын елестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Нұр бірте-бірте қарқындап, шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады.

Осы нұрды туысқандарыңызға, мұғалімдеріңізге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз. Нұрды уақытша түсініспей, ренжісіп жүрген адамдарға да бағыттаңыз, олардың да жүрегі нұрға толсын. Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын… Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне бағыттаңыз.

Ойша айтыңыз: «Мен нұрлымын… Нұр менің ішімде… Мен Нұрмын». Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз… Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Рахмет.

 

 

Оқулық, дәптер, қалам, күнделік

 

Жаднама

 

 

 

 

 

Үнтаспадан:

Yiruma-ның

«Kiss me the rain» әуенін қою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.

«Қайырлы іс» өсиет әңгімесі алдын-ала оқуға берілген. Оқулықта ұсынылған сұрақтарды қою арқылы мәтінді балалармен бірге талдауды ұйымдастыру.

Сұрақтар:

1.     Қарт адам қандай іс атқарды?

2.     Жолаушы оған неліктен таңғалды?

3.     Адамның жақсылық жолы неден басталады?

4.     Жасаған жақсылығыңның шарапатын көру міндет пе? Неліктен?

5.     Өзің қандай қайырлы іс жасап көрдің?

Оқулықтың 121-беті, 25-сабақта берілген өсиет-әңгіме

 

Суреттер

ІІІ. Дәйексөз.

Ағаш көркі – жеміс, адам көркі – жақсы іс.

Саиф Сараи.

Оқулықтан барлығы бірге дауыстап оқиды.

Дәптерге жазғызу.

Ұл балаларға – 1 рет, қыз балаларға – 1 рет жеке-жеке дауыстап тақтаға қарап айтқызу.

-Дәйексөздің мағынасын қалай түсіндіңдер?

Жауаптарын мұқият тыңдап, қорытындылаймын.

 

Саиф Сараи – қыпшақ ақыны, Алтын орда дәуірі әдебиетінің көрнекті өкілі

 

ІV. Әңгімелеу.

Сүйкімді Ботагөз.

(әңгіме)

Ботагөз әрқашан сабаққа ерекше дайындықпен келетін. Ол үнемі терең ой құшағында жүреді. Ұстазының әр сөзін байыппен, ерекше ынтамен тыңдап, іштей қайталап отырады.

Бүгін мұғалім ерекше тапсырма берді… Оқушыларға «Алтын балық» ертегісін оқып беріп: «Егер сендер алтын балықты ұстап алсаңдар, қандай армандарыңды қағазға жазар едіңдер?»-деді.

Оқушылар өз армандарын қуана күбірлеп жазып жатты. Аздаған үзілістен соң олар өз жазғандарын оқып берді.

Ержан: — Маған машина керек!-деді.

Жансұлу: — Маған әдемі қуыршақ керек!-деді.

Тек Ботагөз ғана үндемей отыра берді. Мұны байқаған мұғалім:

— Ботагөз сен алтын балықтан қандай тілек тіледің?-деп сұрады.

Азырақ үнсіздіктен кейін Ботагөз өз жазғанын оқып берді:

— Егер де мен, алтын балықты ұстап алсам, ең бірінші анама денсаулық сұрар едім. Анам ауырып қалса, қатты уайымдаймын. Содан кейін әкеме, сүйікті тәтеме де, егер ата-анам қасымда аман-сау болса, қалғанының бәрі болады!-деді.

Мұғалім Ботагөзге үлкен сүйіспеншілікпен қарады, оқушылар да үлкен ойға батып кетті.

Мәтінді талдауға арналған сұрақтар:

1.     Ботагөз алтын балықтан не сұрайды екен?

2.     Балалар неліктен үнсіз қалды деп ойлайсыңдар?

3.     «Бірінші байлық–денсаулық» дегенді қалай түсінесіңдер?

4.     Біздің бақытты болуымыз неге байланысты?

5.     Басқаларды бақытты ету үшін не істейсіңдер?

6.     Өздерің алтын балықтан не сұрар едіңдер? Неліктен?

 

«Мөлдір бұлақтан» өзін-өзі тану мұғаліміне арналған хрестоматиядан. І том, Алматы 2015 ж.

V. Шығармашылық іс-әрекет, топпен жұмыс.

Балаларды 3 топқа біріктіремін. Әр топқа тапсырма шартын түсіндіремін. Тапсырмаларды орындау үшін 10 минут уақыт берілетінін хабарлаймын.

1-топ: «Әдептілер» тобы: плакатқа «Сүйіспеншілік әдептіліктен басталады» тақырыбында жақсылық істердің тізбесін жасайды: өзіме жақсылық, өзгелерге жақсылық, Отаныма жақсылық.

2-топ: «Сабырлылар» тобы: жағдаятты шешу, сахналандыру.

Алихан үйіндегі кәрі ата-әжесінің мазасыздығына, құлағының нашар еститініне ренжиді. Ол ата-әжесін жақсы көріп тұрса да, ашуға қалай бой алдырғанын сезбей қалады.

— Алихан өз ашуын қалай ақылына жеңдіруіне болады?

— Алихан ата-әжесімен қандай қарым-қатынаста болуы керек деп ойлайсыңдар?

3-топ: «Қамқоршылар» тобы: Қастек Баянбайдың «Жақсы» өлеңін оқып, онда сипатталған баланың жақсы істерін плакатқа теріп жазады. Өздері тағы қандай істер қосатыны туралы толықтырып жазады.

Балалар дайын постерлерін сынып алдында жариялап, қорғайды.

Yiruma-ның

«It’s Your day» әуенін қою;

 

 

Плакаттар, маркерлер, тақия, орамал

 

 

 VІ. Топпен ән айту.

Құттықтаймын мама, туған күніңмен!

Өлеңі: Мұқағали Мақатаевтікі;

Әні: Нұрғиса Тілендиевтікі.

Нұрын төккен маған

Шуағымсың – сен!

Айналайын мама,

Қуанышыңмен!

Шаттандырған мені

Жұбанышым – сен!

Құттықтаймын сені

Туған күніңмен!

Аялаған мені,

Ән қанатымен.

Құттықтаймын сені,

Салтанатыңмен!

Бақытты ғой заман,

Қандай көңілді!

Мен тілеймін саған,

Ұзақ өмірді!

 

Үнтаспа

VІІ. Үй тапсырмасы.

1. Оқулықтың 125-126 беттеріндегі 27-сабақта берілген Спандияр Көбеевтің «Жақсы ата – орман, жақсы бала — қорған» атты әңгімесін оқып келу.

2. Дәптердің 64-бетіндегі №5 тапсырма

 

Күнделіктері

VІІІ. Сабақтың қорытынды сәті.

—         Балалар, бүгінгі сабақтан алған жақсы қасиеттерді жүрегімізде сақтап алайық.

—         Сабақ аяқталды. Сендерге көп рахмет. Сау болыңдар!

Yiruma-ның

«It’s Your day» әуенін қою

 

 

Тажибекова Асель Бейсенбековна
Өзін-өзі тану пәнінің мұғалімі
Жамбыл облысы
Байзақ ауданы
Бурыл орта мектебі

Ең үздік жоғарғы оқу орны

ҚазҰУ

Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ ғылыми-білім беру және қоғамдық өмірдің алуан түрлі оқиғаларына бай, ол жастардың ынтасы мен тәлімгерлердің даналығымен, білімнің қуатты энергетикасымен және ғылыми ойдың күшімен қаныққан.

Студенттердің, оқытушылар мен ғалымдардың көптеген ұрпақтарының шығармашылық ізденісі мен күнделікті қажырлы еңбегі еліміздің алғашқы университетінің даңқты тағдырын құрады.

QS халықаралық агенттігінің зерттеу нәтижелері бойынша ҚазҰУ әлемнің үздік ЖОО рейтингінде 220-шы орынға ие. «UI Green Metric Ranking of World Universities» жаһандық рейтингінде ҚазҰУ 172-орынға ие болды және осылайша ең экологиялық университеттердің топ-200-дегі орнын нығайтты.

Британдық «Times Higher Education» агенттігінің зерттеу нәтижесі бойынша ҚазҰУ Орталық Азия университеттері арасында бірінші болып әлемнің үздік жоғары оқу орындарының қатарына кірді. ARES Еуропалық рейтингінде (Еуропалық ғылыми-өнеркәсіптік палата) ҚазҰУ «АА» бағасын алып, жетекші еуропалық университеттер қатарына енді.

ҚазҰУ. әл-Фараби халықаралық ынтымақтастықты белсенді дамытуда, қатарынан үшінші рет 2020 жылға дейін Біріккен Ұлттар Ұйымының «Академиялық ықпал»бағдарламасының Жаһандық Хабын басқарады.

Мені ҚазҰУ-ға тартып, осы университетті таңдауыма бірнеше себептер болды:

  1.  Бірегей кампус-экологиялық таза ауданда;
  2. 15 жатақхана;
  3. бірегей ғылыми кітапхана;
  4. жақсы жабдықталған әскери кафедра;
  5. Студенттер сарайы;
  6.  300 орындық Жастар интернет орталығы;
  7.  меншікті телерадиокешені;
  8.  оқу базасы бар жоғары технологиялық жабдықпен жарақтандырылған баспа-полиграфиялық кешен;
  9.  тамақтану комбинаты;
  10. Ыстықкөл көліндегі жеке пансионат;
  11.  заманауи спорт кешені.
  12.  Керемет » студенттерге қызмет көрсету орталығы»

Мен Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің Экономика және Бизнес Жоғары мектебінің 4 курс студентімін. Осы университетке осы кафедраға түскеніме өте қуаныштымын, кафедрам туралы толығырақ айтып кетсем, Экономика және бизнес Жоғары мектебі әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың көне бөлімшелерінің бірі болып табылады. Университеттің Экономика факультеті 1949 жылы құрылды. 1951 жылы Қазақ мемлекеттік университетінің Ғылыми кеңесінің шешімімен бұрын дербес екі факультет (экономикалық және философиялық) біртұтас философиялық-экономикалық факультетке біріктірілді.

Университеттің экономикалық факультеті 1963 жылы оның базасында Алматы халық шаруашылығы институтының құрылуына байланысты сандық және сапалық жағынан айтарлықтай өзгерістерге ұшырады.

Дегенмен, 2010 жылы Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ Ғылыми кеңесінің шешімімен Экономика және бизнес факультеті жоғары Экономика және бизнес мектебі болып қайта құрылды.

Сонымен қатар университетте жұмыс істейді:

  1.  Болон процесі бойынша студенттік бюро;
  2.  Сұңқар » студенттер кәсіподағы»;
  3.  Ғылыми кітапхана;
  4.  ҚазҰУ жанындағы бейіндік мектеп;
  5.  ҚазҰУ колледжі;
  6.  ҚазҰУ тарихы мұражайы;
  7.  ҚазҰУ мұрағаты;
  8.  Биология мұражайы;
  9.  Археология және этнология мұражайы;
  10.  Палеолит мұражайы;
  11.  ҚазМУ Град » КВН командасы»;
  12. » Бақыт » би ансамблі;
  13.  ҚазҰУ студенттік драма театры;
  14.  ҚазҰУ Хабаршысы;
  15.  «Қазақ университеті» газеті, халықаралық Бюллетень (екі тілде;
  16.  ҚазҰУ Студенттер Сенаты;
  17.  Парасат » жұмысшылар кәсіподағы»;
  18. Түлектер қауымдастығы;
  19.  Әскери кафедра;
  20.  Біліктілікті арттыру институты;
  21.  Жұмыс берушілер Кеңесі;
  22.  Қалалық деңгейде тіркелген» Эйдос » театр клубы;
  23.  Қазақ университеті » баспасы»;
  24.  ҚазҰУ дебат клубы;
  25.  ҚазҰУ интеллектуалды клубы;
  26.  Саясаттанушы » студенттік дискуссиялық клубы»;
  27.  Халықаралық қатынастар факультеті жанындағы «Талейран» дипломатиялық клубы;
  28.  Әл-Фараби Кіші Академиясы;
  29.  Әлеуметтану және әлеуметтік жұмыс кафедрасының жанындағы әлеуметтік зерттеулер және инжиниринг орталығы;
  30.  Саясаттану кітапханасы. Саясаттану және саяси технологиялар кафедрасы жанындағы Т. Т. Мұстафина;
  31.  300-ге жуық басқа студенттік бірлестіктер, клубтар мен ұйымдар.

Қазіргі уақытта университетте жоғары кәсіптік білім берудің көпдеңгейлі жүйесі бойынша 25 000 студент білім алуда.

Оларға 2000-нан астам профессорлар, ғылым докторлары, кандидаттары мен философия докторлары, 100-ден астам ірі академиялардың академиктері, 30-ға жуық ҚР еңбек сіңірген қайраткерлері, 30 Қазақстанның мемлекеттік және атаулы сыйлықтарының лауреаттары және 40 жас ғалымдар сыйлығының лауреаттары, 45 мемлекеттік ғылыми стипендиялардың стипендиаттары сабақ береді.

Нұраева Жаннат Мұхтарқызы
Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық Университеті
Экономика және Бизнес Жоғары Мектебі

Ғылыми жетекшісі: Кондыбаева Салтанат Канапияевна

Болашақтың ордасы

ҚазҰУ

Болашақ мамандықты таңдау – үлкен өмірге қадам, әр адам өміріндегі өте жауапты сәт. Бұдан басқа, университет таңдауда күрделі шешім.

Мен осы бір болашаққа деген үлкен қадамымды, Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің, Экономика және Бизнес Жоғарғы Мектебі факультетіне түсуден бастадым.

Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті — Қазақстандағы ең үздік жоғары оқу орындарының бірі. Болашаққа қадам жасау барысында, дәл осы оқу орнына түскеніме еш өкінбеймін.

Ең алдымен, ҚазҰУ сөзін естігенде, оның QS жаһандық рейтингісінде 165-орында екендігі, өте мықты әрі білікті ұстаздарын, керемет аумағын айтып өтпеу мүмкін емес. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті үш тілде білім бере отырып, көп салалы білікті мамандарды даярлау үстінде. Университеттің аумағында, студент қажеттілігінің барлығы дерлік қамтылған.

«ҚазҰУ қалашығы» аталған осы бір қасиетті мекенде, кітапхана, спорт кешені, студенттер үйі, Ө.Жолдасбеков атындағы студенттер сарайы, технопарк, интернет және медицина орталықтары өз қызметін жасап тұр. Сонымен қатар, студенттер өз білімдерін жетілдіру мақсатында, шет елдік алмасу арқылы білім алуына жағдай жасалған.

Әр түрлі ғылыми зерттеулер, иновациялық конференциялар мен форумдар іске асырылатын. Университет қабырғасында жүріп, білім мен студенттік өмірдің қызығын қатар алып жүруді үуйрендім. Әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университетінің әртүрлі студенттік ұйымдары және олардың ұйымдастыратын іс-шаралары әрқашанда өте жоғары деңгейде ұйымдастырылатын.

Яғни, университет аумағынан шықпай-ақ, керемет іс-шаралардың куәсі болуға, таза ауада серуендеуге мүмкіндік болатын. Осындай мүмкіндіктер мекенінде оқу, мен үшін үлкен жетістік пен мақтаныш.

Университет табылдырығын аттағаннан, болашақта еліміздің экономикасын жандандыратын керемет маман иесі болатыныма нық сенімді болдым. Енді міне осы киелі шаңырақтың түлегі болып, алған білімімді өз армандарыма қолдануға дайынмын. Білім нәрімен сусындай отыра, Қазақстанның түпкір-түпкірінен шынайы достар, керемет стунденттік естеліктер, болашаққа деген мақсат пен нық сенім ала білдім.

Болашақ студенттерге айтарым «ҚазҰУға түсіңдер! ҚазҰУ – болашақтың ордасы! Сендерді сапалы білім, жарқын және көңілді студенттік өмір күтеді!

 Габдуллин Бақытжан Ернарұлы
әл-Фараби атындағы Қазақ Ұлттық университеті
Экономика және бизнес жоғары мектебінің
4 курс студенті

Жетекшісі: Бейсенбаев Жақсылық Темерболатович
экономика ғылымдарының кандидаты,
доцент міндетін атқарушы,

ЭжБЖМ «экономика» кафедрасында «21 ғасыр экономисті»
атты ғылыми кружоктың жетекшісі

Минутына 1500 сөз оқудың әдісін білесіз бе?

Иллюстрация: Freepik.com

Кітапты қалай тез оқып, көп мағлұматты есте сақтауға болады? «Мен офисімде отырып, жай ғана кітап оқи беремін» дейді миллиардер Уоррен Баффет.

Кітапты оқудың алтын ережесі жоқ, тек оқу керек. Әркімге кітап оқудың әртүрлі әдісі ұнайды.

Кітапты көп оқу мақсат емес, оның пайдасын алып, өміріңе қолдану басты назарда болу қажет. Егер айына бірнеше кітап оқып, бірақ ішінен ештеңе алмасаңыз, онда уақытты босқа өлтіріп жатырсыз.

«Олай болса, мә ал!» деп оқып отырған кітапты лақтырып жібермеңіз, себебі бір нәрсе анық: жылдам оқы не жай оқы, кітап бәрібір адамның санасына сансыз пайда, рухани және материалды өсуге ықпал береді.

Адамның кітап оқудағы орташа жылдамдығы – минутына 300 сөз.

Осыны арттыру керек. бастысы, оқыған кітабыңыз марафонға айналмасын, көп нәрсе түсініп қалуға ұмтылыңыз.

Тим Ферристің жылдам оқу техникасы

Бұл әдіспен кітап оқу жылдамдығын үш есе арттыруға болады. Ол екі әдістен тұрады:

  1. Қалам не қарындашпен сөйлемді жүгіртіп отыру.
  2. Әрбір жолды үшінші сөзден бастау, ал алдыңғы екі сөзді көзбен қашықтан «іліп алу». Яғни, сөйлемді үш сөзден оқу.

Осы әдісті қолданып үйреніңіз. Көз бірте-бірте жаттығады. Рекордтық нәтижеге жетпеуіңіз мүмкін, бірақ нақты түрде жылдам оқи бастайсыз.

Басқа материалдар:

  1. Математиканы түсінуге көмектесетін ТОП 7 кітап
  2. ҰБТ тапсырушыларға Шиара Құдайбергеновадан кеңес
  3. Интернет-маркетологтың қызметі қандай?
  4. SMM маманы деген кім?
  5. Data Scientist — деректер ғалымының қызметі қандай?
  6. Web-дизайнер деген кім?
  7. Таргетологтың қызметі қандай?
  8. Контекстолог деген кім
  9. Копирайтер деген қандай мамандық?
  10. Контекстолог деген кім?
  11. Оқушы мен студентке арналған ең пайдалы 10 қолданба
  12. ҰБТ-да төмен нәтиже көрсетудің себебі қандай?
  13. Мектеп оқушыларына 6 кеңес
  14. Жетістікке жетелейтін 19 әдет
  15. Адам миы туралы қызықты 30 мәлімет

Ғылым мен білімнің өзекті мәселелері

Иллюстрация: Freepik.com

2021 жылдың 28-30 сәуір аралығында Каспий Университеті Гуманитарлық ғылымдар Жоғары мектебінің ұйымдастыруымен  «ҒЫЛЫМ МЕН БІЛІМНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ»  тақырыбында халықаралық қашықтықтан ғылыми бейнеконференция өтті.

Халықаралық қашықтықтан ғылыми бейнеконференцияның пленарлық отырысын Каспий университетнің ректоры Нүсенов Жолдасбек Мүслімұлының  құттықтау сөзімен ашып, қатысушыларға сәттілік тіледі.

Конференцияға University of Leiden (Netherlands), Kwangju Institute of Science and Technology (South Korea),  Vrije Universiteit Brussel (Belgium),   Chongnam National University (Seoul), Абай атындағы ҰПУ, Нархоз университеті, КазҰАЗУ, Тұран университеті, Ш.Есенов атындағы Ақтау мемлекеттік университеті, ҚазЕжӘҚА,  Орталық-Азия университеті, І.Жансүгіров атындағы Жетісу университеттерінің оқытушы-профессор ғалымдары, докторанттары, магистранттары мен студенттері қатысты.

Конференцияға   University of Leiden университетінің PhD докторы, ғалымы, лингвистика салсының зерттеушісі Morgane Jourdain қатысты. Ғалым баяндамасында «Ақпараттық құрылым», «Дислокация» тақырыбына талдау жүргізіп және де француз балаларының тиісті ақпаратты белгілі бір синтаксистік құрылымдармен қалай үйренетіндігіне тоқтады. Француз тілінің синтаксистік құрылымы төңірегіндегі  ой бөлісті.

Vrije Universiteit Brussel университетінің PhD, профессор  Ahmad Wali Ahmad-Yar  өзінің баяндамасында антропология мен саясаттану ғылымдарына талдау жасай отырып, мигранттар көші-қон  туралы мәліметтерге ғылыми талдау жүргізді.

Оңтүстік Кореяның Kwangju Institute of Science and Technology университетінің   PhD докторы Caceres Najarro Lismer Andres   заманауи ғылым кеңістігіндегі технология саласындағы Сымсыз сенсорлық желілерде сенсорлық түйіндерді локализациялау тақырыбында баяндама жасады.

Сеулдің  Chongnam National University  университетінің  PhD докторы Бастаубаева Әлия Жолтайқызы  қиын-қыстау кезеңдегі жоғары және орта білім  жасындағы корей мигранттарының жағдайы  жөнінде, «COVID – 19» кезеңінде туындаған әлеуметтік тәжірибелердегі өзгерістерді, атап айтқанда мемлекеттік және жекелік мекемелердің жабылуының әсеріне тоқтады.  Қашықтықтан оқыту білім мен қоғамдық өмірге деген құндылықтары мен көзқарасытары, сондай-ақ  болашақта қалай дамып, қалыптасатындығы туралы  ақпараттары туралы өз зерттеулерін айтты.

Халықаралық ғылыми бейне конференцияда қазіргі заманғы ғылым мен білім берудің түрлі салаларының мәселелері талқыланды. Баяндамалар мен ұсыныстар ұсынылып,  пікір алысып  қызу талқы болды.

Пленарлық отырыстан кейін ғылым  мен білім салаларындағы зерттеу бағыттары бойынша  секциялармен  жалғасты. Конференцияға қатысушылардың заманауи ғылымның дамуына қызығушылық  танытып және зерттеулері жөнінде ой бөлісті.

Конференцияны Каспий университетінің Академиялық мәселелер жөніндегі проректоры О.В.Киричок  «ҒЫЛЫМ МЕН БІЛІМНІҢ ӨЗЕКТІ МӘСЕЛЕЛЕРІ»  тақырыбында қашықтықтан өткен ғылыми бейнеконференция алдына қойған мақсатына жеткендігі туралы қорытындылап, қатысушыларға диплом мен сертификат табыстады.

 Ноғайбаева Ж.Ә.
 пед. ғыл. канд., қауым.профессор
Каспий университеті